Volledige versie bekijken : xp-antispy



Marshall
18 May 2005, 10:19
Wie heeft ervaring met dit programma,het staat hier op de pc van in't begin dat deze aangekocht is (jaar 2002), het is een duits progje ik heb het niet of nooit geinstalleerd.
'k ben al op zoek geweest bij google (gevonden) maar 'k zou eens willen weten wat dit in houd. :(

dank bij voorbaat bij reactie. :)
groetjes Marshall.

J.W.
18 May 2005, 12:17
[QUODE] XP-AntiSpy is een klein programma waarmee u sommige ingebouwde update en features ter authenticatie in WindowsXP kunt deactiveren.
Zo is er bijvoorbeeld op de achtergrond een functie 'Automatic updates' actief. Aangezien ik geen idee heb wat deze functie uitwisselt met andere machines op het internet (vooral die van MS), werk ik liever veilig door deze functie uit te schakelen.
Desgewenst kunt u zulke functies ook handmatig uitschakelen door via het systeem bepaalde checkboxen na te lopen. Dit kost u ongeveer een half uur. Maar waarom tijd verspild als dit kleine programma het in een minuut kan? Het is met goed gevolg getest door vele gebruikers, waarbij het alle bekende 'verdachte' functies in WindowsXP bleek uit te schakelen.
Hoewel het programma aanpasbaar is, worden de bij levering aangeboden standaardsettings aanbevolen. Dit programma is DONATIONWARE! Dit houdt in dat u er niet voor hoeft te betalen en dat u het vrijelijk aan andere belangstellenden kunt geven, zolang u er ook maar geen geld voor vraagt. [\QUODE]

En kijk hier ook: http://zdnet.be/downloads.cfm?id=45433

Er is veel over te vinden op het net. Met Google meer dan een miljoen hits!

Marshall
18 May 2005, 22:02
Dus voor al de gene die geintreseerd zijn, voila de uitleg staat er aan U de keuze of je het wil gebruiken, is op google te vinden ook,versie's hoger ook.


bedankt voor de uitleg. :)


groetjes Marshall.

ps: indien geen verdere reactie mag het gesloten.

Pilote
18 May 2005, 22:12
thx voor de link