Volledige versie bekijken : hoe reclame uit een opgenomen film halen?
sniffer 18 mei 2005, 13:20 Ik heb een film van Tv opgenomen op mijn Pc.
Ik had graag geweten hoe ik die reclame daar kan uitknippen en hoe ik die dan kan branden?
Ik heb meerdere programma's beschikbaar en heb al verschillende dingen geprobeerd maar aangezien ik niet echt weet hoe het moet lukt het me niet.
Wie kan of wil een woordje uitleg geven?
(ik heb powerdirector,powerdvd,powercinema,powerproducer,m ediashow,dvdshrink,windows movie maker,...)
Met windows movie maker moet dit lukken (of studio 8). Invoegen in wmm, deze veredeelt je film in delen en dan enkel de gewenste delen naar beneden slepen (zonder reclame dus)
sniffer 18 mei 2005, 17:15 kan je iets specifieker zeggen hoe dat juist moet?
als ik een bestand wil importeren sluit hij na een tijdje windows movie maker af en zegt dat er een fout opgetreden is.
Dat programma zat standaard op mijn pc
met dv tool daar mee kan je ook splitesen en knippen
sniffer 19 mei 2005, 18:16 dat ken ik niet. sorry
sniffer 23 mei 2005, 13:23 is er niemand die mij een klein beetje meer uitleg kan geven hoe ik het moet doen? :(
heb al geprobeerd met windows movie maker ( sluit af) en met nero vision express en daar krijg ik iedere keer dat de bestanden die ik wil knippen te groot zijn.
Ik doe het vast heel verkeerd :cry:
ikbenben 24 mei 2005, 11:06 Dat interesseert mij ook wel.
Hoe werk je bv met windows moviemaker?Ik heb het geprobeert maar het is niet echt gelukt:verlegen:
ikbenben 24 mei 2005, 11:52 Of laat maar,ik heb het net zelf gevonden :p
sniffer 24 mei 2005, 17:20 a ja? wil jij het mij dan eens uitleggen aub ?
ikbenben 24 mei 2005, 23:17 Ge importeerd gewoon uw filmpje in het programma.Het filmpje wordt automatisch opgesplitst in stukken en de stukken die je wilt sleep je gewoon in de balk onderaan.Achteraf kan je dit dan saven;)
sniffer 25 mei 2005, 14:48 als ik video importeren doe dan neemt hij het hele fragment in 1 stuk.
het is wel een bestand dat ik opgenomen heb op mijn harde schijf via de tv van mijn pc.
en als ik dat bestand volledig naar beneden wil slepen komt er : er is een fout opgetreden en het programma sluit af.
ikbenben 26 mei 2005, 00:11 Wel,ik heb het vandaag ook nog eens geprobeert met een ander filmpje (dat ik ook opgenomen heb via de tv-kaart) en ik heb hetzelfde voor als wat jij zegt:heenweer:
Somebody help us please:D
sniffer 26 mei 2005, 14:17 das raar é, mss dat het komt omdat het zo'n bestand is van tv opgenomen op de harde schijf?
Weet iemand anders hier raad mee?
sniffer 26 mei 2005, 19:32 ik heb op die link geklikt en daar kan ik virtualdub niet downloaden.
Ik heb het elders geprobeerd en als ik mijn fragment wil importeren komt er : no video frames found in MPEG file
Wat doe ik verkeerd?
sniffer 26 mei 2005, 21:27 mijn bestand eindigt op .mpg is dat ook niet goed?
ikbenben 26 mei 2005, 23:20 das raar é, mss dat het komt omdat het zo'n bestand is van tv opgenomen op de harde schijf?
Weet iemand anders hier raad mee?
Het lukt mij eerder wel en ook met een programma opgenomen met de tv-kaart:sss:
ikbenben 26 mei 2005, 23:40 ik heb op die link geklikt en daar kan ik virtualdub niet downloaden.
Ik heb het elders geprobeerd en als ik mijn fragment wil importeren komt er : no video frames found in MPEG file
Wat doe ik verkeerd?
Weeral hetzelfde probleem bij mij :wall:
sniffer 27 mei 2005, 17:39 hoe kan ik dat bestand hier opzetten?
sniffer 27 mei 2005, 18:13 als ik dat probeer via yousendit kan het max 1Gb zijn en het is 3.93 Gb en die webruimte van mijn provider is mij onbekend
sniffer 27 mei 2005, 18:27 het is een gewone film die vorig week op tv was. wel met reclame en al (want we waren niet thuis)
het duurt 2u 6 min
sniffer 27 mei 2005, 18:27 ik kijk dit weekend wel eens rond
dan laat ik terug iets weten
ik zit bij telenet
alvast bedankt voor de reacties
sniffer 30 mei 2005, 17:12 het blijft helaas hetzelfde. ik heb virtualdub nog eens afgehaald en nog eens geprobeerd maar weer dezelfde melding. hoe kan ik mijn mpg formaat omzetten naar mpeg?
sniffer 30 mei 2005, 17:18 ik heb geprobeerd met winavi en ik krijg daar de volgende melding :
WINAVI convertere detects your system missing compatible mpeg/DVD codec. we reccomend you install it or WINAVI maybe can not convert VOB/MPG file to other format correctly
mss weet je daar iets meer mee?
Is hier niemand die zelf iets opgenomen heeft op zijn pc en daarna wil branden(zonder de reclame)?
sniffer 30 mei 2005, 18:04 ik heb nu iets gekund met powerdirector. volgens mij heb ik nu alle reclame uitgeknipt en dat heb ik opslaan als gedaan en dat werd automatisch een pds bestand ( je kon niets anders kiezen).
dat kan ik niet branden omdat het bestand te groot is.kan ik dat omzetten of veranderen?
sniffer 4 juni 2005, 13:36 weet niemand raad?
trebel 4 juni 2005, 13:52 ImTOO MPEG Encoder
sniffer 4 juni 2005, 13:58 Voor ik dat download ( want ik heb hier al massa's proagramma's staan om te converteren en bewerken) zou ik je dat willen vragen :
ik heb daar iets over gezocht op google maar hoe werk ik daar dan mee? Kan ik daar een mpg bestand mee omzetten zodat ik kan branden op dvd?
als ik dat lees dacht ik dat het omgekeerd was om het om te zetten naar mpg. of heb ik het mis?
trebel 4 juni 2005, 14:19 Voor ik dat download ( want ik heb hier al massa's proagramma's staan om te converteren en bewerken) zou ik je dat willen vragen :
ik heb daar iets over gezocht op google maar hoe werk ik daar dan mee? Kan ik daar een mpg bestand mee omzetten zodat ik kan branden op dvd?
als ik dat lees dacht ik dat het omgekeerd was om het om te zetten naar mpg. of heb ik het mis?
u hebt é mail
trebel 4 juni 2005, 14:35 is niet mijn specialiteit maar zou toch moeten lukken denk ik
groetjes
|