Volledige versie bekijken : Word Problemen



Sunivil
2 October 2005, 12:58
Hallo allemaal,

Zodra ik mijn tekstverwerkingsprogramma Word wil opstarten krijg ik het volgende bericht
In Microsoft Word for Windows is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze excuses voor dit ongemak.
Dan kan ik het probleem als raport verzenden naar Microsoft of niet verzenden, maar zodra ik dit doe dan sluit Word weer af en geraak ik niet verder, als ik weer probeer krijg ik het zelfde probleem en zo blijf ik maar doorgaan maar ik krijg Word niet opgestart.

Wie kan mij helpen, ik ben vleugellam zonder Word.

Groetjes: Sunivil

élenias
2 October 2005, 13:37
MS office eens herinstalleren zou misschien al kunnen helpen

spruit
2 October 2005, 13:39
idd, probeer eerst eens zoals élenias het zegt ;)

PS met welke versie werk je?

Sunivil
2 October 2005, 13:44
Ik heb Ms Word al opnieuw geinstaleerd maar het probleem blijft nog steeds.
Mijn versie is Microsoft Word 2000 SR-1

Nikolas
2 October 2005, 13:51
Ik herken dit probleem, een jaar of twee geleden had ik hetzelfde, bleek dat mijn toen nog onbeschermde (:close:close) computer vol zat met virussen. Misschien eens je computer heel grondig scannnen op virussen/spyware in veilige modus.

Sunivil
2 October 2005, 16:23
Ik heb mijn pc volledig door Hitman Pro laten scannen, maar het probleem blijft nog steeds.

Groetjes: Sunivil

Ché
2 October 2005, 17:02
heeft dat probleem geen nummer of code? zo ja, ga dan eens kijken op de site van microsoft onder faq of je er daar dan niets over vindt.

J.W.
2 October 2005, 17:03
Ik heb mijn pc volledig door Hitman Pro laten scannen, maar het probleem blijft nog steeds. Groetjes: Sunivil

Hirman Pro is voor Spyware, niet voor virussen. Laat hier maar eens een online virusscan doen: http://nl.trendmicro-europe.com/consumer/housecall/housecall_launch.php

compuchrisje
2 October 2005, 20:09
Scannen op virussen doe je met een VIRUS-scanner he, gebruik je geïnstalleerde en als extra een online scan http://virusscan.jotti.org/

Nikolas
2 October 2005, 20:15
Ik denk dat je ook beter eens een offline scanner op je computer zet. Beter voorkomen dan genezen...

Sunivil
3 October 2005, 16:32
Met de volgende tip " start > uitvoeren(run) > winword /a (gewoon intypen en op ENTER drukken)
wel een spatie tussen winword en /a " kom ik weer in mijn Word terecht.
Als ik op mijn oude icoon klik heb ik nog steeds hetzelfde probleem, dus ik denk dat ik eens grondig moet cleanen.
Kan iemand mij een goed gratis Nederlandstalig programa aanbevelen om alle virussen en spyware en hoe het allemaal ook mag heten op te ruimen.

Groetjes : Sunivil en bedankt voor jullie tips.

J.W.
3 October 2005, 16:59
Als ik op mijn oude icoon klik heb ik nog steeds hetzelfde probleem, dus ik denk dat ik eens grondig moet cleanen.
Kan iemand mij een goed gratis Nederlandstalig programa aanbevelen om alle virussen en spyware en hoe het allemaal ook mag heten op te ruimen.

Zou je niet eerst beginnen met een online virusscan te laten doen? Er zijn hier reeds 2 url's gegeven.

Wat de tekst in het rood betreft: dat alles in één enkel programma en dan nog Nederlandstalig, dat zult u zelf moeten maken.

Dieter001
3 October 2005, 17:06
nog niet eens geprobeerd om een nieuwe snelkoppeling te plaatsen. Als je zegt dat je er wel in kan via "uitvoeren - winword". Maar toch eens scannen :):):)

Sunivil
9 October 2005, 12:05
Allemaal bedankt voor jullie reactie's.
Mijn probleem is eindelijk opgelost.

Groetjes: Sunivil

ghost
9 October 2005, 12:11
Hoe hebt je het opgelost gekregen dan kan ik deze sluiten.?

Sunivil
9 October 2005, 14:16
Ik heb alles van office verwijderd en terug geinstaleerd, zonealarm geinstaleerd en na nog eens tientallen keren proberen kreeg ik plots het bericht dat er een fout was bij het afsluiten en of ik die wou herstellen, op ja geklikt en alles was oké.
Maar dat bericht van die fout kreeg ik eerder nooit, dus nu wel en ben ik weer gelukkig dat alles oke is.
Nogmaals bedankt allemaal, en hier mag een slot op.
Groetjes: Sunivil

Snuifje
9 October 2005, 15:30
ik heb het ook gehad maar weet ook niet wat het is, het is volgens mij geen virus wand ik had het toen ik net xp op een nieuwe hardeschijf had geinstalleerd. dus als iemand weet wat het is zou ik het ook graag willen weten