Volledige versie bekijken : Muziek in presentatie



Geraar
2 October 2005, 20:07
Als ik een powerpoint presentatie maak en ik voeg daar muziek aan toe via invoegen film of geluid uit bestand en ik sla dat op en verzend dat naar iemand dan is er voor die persoon geen muziek bij.

Hoe kan ik dit problaam oplossen?

vosy
2 October 2005, 20:21
hallo geraar u moet moet de muziek die u wil wel omzetten in wave en in uw powerpoint zetten

Ché
3 October 2005, 18:38
dat komt omdat je enkel een snelkoppeling naar dat muziekfragment hebt toegevoegd, dat fragment staat wel op jou pc , maar niet bij je vriend. je moet de functie: bestand/ inpakken voor cd kiezen (office 2003) en dan naar map kopiëren kiezen. vervolgens stuur je dat door naar je vriend. de muziek zit dan mee ingesloten

Geraar
9 October 2005, 16:17
Ik vind niet hoe je dat moet doen hoor bestand inpakken als cd.

Ché
9 October 2005, 19:03
welke versie van powerpoint heb je?

natje1711
10 October 2005, 13:15
Als ik een powerpoint presentatie maak en ik voeg daar muziek aan toe via invoegen film of geluid uit bestand en ik sla dat op en verzend dat naar iemand dan is er voor die persoon geen muziek bij.

Hoe kan ik dit problaam oplossen?

Als u powerpoint af is ga je naar diaovergang (sta bij diavoorstelling bovenaan) en daar sta geluid klik erop en selecteer ander geluid en dan kies je een muziekje uit, maar moet wel wav muziek zijn he. Dan opslaan als powerpoint voorstelling (PPS) :)