Volledige versie bekijken : Reboot probleem ATI Radeon X600



goldy_be
6 October 2005, 00:16
Hoi,dit is mijn eerste post hier, maar ik zit met de handen in het haar, mijn computer reboot heel vaak van zichzelf zonder ook maar één waarschuwing.Ik ben denkdat het iets met de grafische kaart zal te maken hebben daarom dat ik het onder dit onderwerp heb geplaatst.Ik heb de laatste drivers van ATI gedownload maar niks helpt, dit is heel vervelend in games, want het gebeurt echt op de meest ongepaste momenten.Herkent iemand dit probleem en weet iemand wat ik moet doen , aub help mij.Groetjes Hilde

Heezy
6 October 2005, 03:17
De eerste 2 dingen die meteen in me opkomen zijn:

1) uw cpu of videokaart wordt te warm en de pc reboot --> check temps dus en kijk eens of de heatsinks/fans niet vol stof hangen.
2) virus/worm --> scannen

g_man
6 October 2005, 14:31
Zet anders dat automatisch rebooten eens uit (http://users.telenet.be/g_man/SNAG-0002.avi). Plaats dan de exacte fout die je krijgt hier, dan weten we al iets meer.

Snuifje
6 October 2005, 17:49
Ik heb zelf ook een ati radeon x600 en dat probleem heb ik ook vaak gehad, eerst kwamen er van die vage strepen door en daarna deed hij ook gewoon reboot. Ik kon er eerst niet achter komen wat het was maar hij was ook veel te warm. Maar sinds ik andere kast en zalman er op heb nooit geen last meer van gehad. (( wel nadat ik er 2 heb laten door branden (A) ))

goldy_be
6 October 2005, 18:21
hoi,
de automatische reboot stond ondertussen al af, waar word in feite het foutenraport bewaard, zodanig dat ik de fout kan plaatsen.
Ik durf de kast niet open doen, want het is een packard bell desktop van nog maar 1.5 maand oud, maar ik heb geen zin om hem binnen te doen in de winkel want dan ben ik hem een paar weken kwijt.
Nog één vraagje, hoe kan ik zo een minifilmpje maken als voorstelling van

goldy_be
6 October 2005, 18:24
Hoi,
het automatisch rebooten stond reeds afgevinkt, maar waar slaat de pc de foutraporten op zodanig dat ik het raport hier kan neer zetten.Ik kan de pc niet open doen want hij is nog in garantie en is verzegeld achteraan. Heb niet direct zin om hem binnen te doen in de winkel want dan zit ik een paar weken zonder pc.
Ik vroeg me wel nog af hoe je zo een voorstellingsfimpje maakt , want dit vind ik wel echt handig om iemand te helpen.
groetjes Hilde en alvast bedankt om mij te proberen helpen

Heezy
6 October 2005, 19:05
-Heb je al eens gescanned? -Als je je case niet kan openen, dan kan er niet veel meer gedaan worden eigenlijk. Je kan je geheugen eens testen met Memtest86, en je hd eens testen met de tool van de desbetreffende fabricant.