Volledige versie bekijken : bios upgrade



Marshall
7 October 2005, 13:52
Volgens everest is het de moeite om een bios upgrade uit te voeren (zie logje)
als ook voor de video bios. ps: is oude pc ongv 3 j

'k ben gaan zien op de site en 'n bestandje afgehaald, men gaat mij diets laten weten langs e-mail wat ik moet doen,of wat ik er van kan uitmaken moet er 'n code gedownload worden.

Maar.... de vraag is 29.95 $ wat ik nogal veel vind voor ne upgrade (wijs me terecht als ik mis ben), je kan wel kiezen met wat je wil betalen visa, master, american enz, nergens een rek nr van hen te bespeuren,dus kan ik niet betalen ook.

Hier het logje van everest. op de derde laatste regel kan men ook klikken, wat in de log niet het geval is.

Veld Waarde
BIOS Eigenschappen
BIOS Type AMI
Datum Systeem BIOS 12/15/01
Datum Video BIOS 03/14/01

BIOS Fabrikant
Firmanaam American Megatrends Inc.
Productinformatie http://www.ami.com/amibios
BIOS upgrades http://www.esupport.com/biosagent/index.cfm?refererid=40

Problemen en Suggesties
Suggestie Are you looking for a BIOS Upgrade? Contact eSupport Today!
Suggestie Het systeem BIOS is meer dan 2 jaar oud. Ga na of er updates te vinden zijn.
Suggestie Het video BIOS is meer dan 2 jaar oud. Ga na of er updates te vinden zijn.

Mvg Marshall. :)

vanic
7 October 2005, 14:01
voor een biosupgrade moet je niet betalen... ( als je al eventueel zou moeten betalen dan is dit maar een paar euro... dit is dan meestal om te kunnen inloggen en niet voor de biosupgrade zelf)
kijk eens bij de fabrikant van het mobo.
is het een merk pc dan kun je kijken op de site van de fabrikant.

g_man
7 October 2005, 14:07
Zoals hierboven al vermeld, daar moet je niet voor betalen. En idd, via de site van de fabrikant kan je de nieuwste bios'sen downloaden. En tevens kijken wat er sinds jou BIOS veranderd is. Dan weet je ook al of het idd de moeite is om daarin te gaan rommelen. Want "if it ain't broken, don't fix it".

Heezy
7 October 2005, 14:41
Ik kan het enkel beamen. Ik heb gisteren een BIOS flash gedaan, alles is perfect gegaan, en toch zit ik met probs nu. Geen volledige boot meer.

De wereld is aan de durvers, maar ge moet tegen een tegenslagske ook kunnen.

Marshall
7 October 2005, 14:43
ok ben gaan zien op de site van het mobo, ahum 'k zal het zo maar laten gelijk het is zoals je zegt niet te veel in rommelen, tot dat de pc de geest geeft.

bedankt voor de inlichting.

mvg Marshall. (*_*)

ps: mag slotje op.