Volledige versie bekijken : foto's op tv2 (easy computing)

sissen
9 oktober 2005, 17:07
Hallo,

Ik zit met het volgende prob met het prog vermld in onderwerp.
Telkens ik het prog open komt er een foutmelding dat het moet afgesloten worden.
fout zou te maken heben met "msvcr71.dll".
De support van easy computing weet er blijkbaar ook niets van en raad aan een herinstallatie van het besturingsprogramma te doen (toch niet voor zoiets zeker).
Op een andere pc werkt het prog wel, dus moet het probleem te verhelpen zijn zonder herinstallatie.
Gebruikt iemand dit prog ook of weet iemand raad.

Mvg
Sissen

eventure
9 oktober 2005, 19:00
Op een andere pc werkt het prog wel, dus moet het probleem te verhelpen zijn zonder herinstallatie.
Waarschijnlijk gwn die file die ontbreek,
misschien kan je die dll file eens zoeken?
En dan de oude vervangen ofzo

sissen
10 oktober 2005, 14:04
Hallo eventure

Bedankt voor de tip, maar het moge niet zijn.
Heb dll bestand vervangen en nog steeds hetzelfde. er bevinden zich nog msvcr71.dll bestanden in mij pc, gebruikt voor andere programma's.
Misschien komen die niet overeen ????
Mvg

eventure
10 oktober 2005, 21:27
kijk eens bij processen die eventueel nog werken,
Heeft er overlangs een programma vastegezeten en vervlgens met ctrl + alt +del afgesloten? Dan staater misschien nog een proces open,
zoek daar eens

sissen
11 oktober 2005, 13:07
niets speciaals te zien in de processen, heb nogmaals de support van easy computing gecontacteerd (zij zouden het toch moeten weten hé).
wacht geduldig af.
Toch jammer voor zo'n tof programma

slicky
11 oktober 2005, 13:18
verwijder anders eens het programma en doe een een register kuis:p
start dan pe pc opnieuw op en installeer het eens terug;)

suc6

sissen
12 oktober 2005, 14:34
Hoi FCB fan

Heb het prog verwijderd, handmatig het register opgekuist (alles eruit vwb easy computing), en dan nog met " verschillende progs het register opgekuist en .........
blijkbaar is alles weer ok (maar voor hoelang). Toch moet er m;i; iets niet in orde zijn met dat prog of zijn er conflicten. Ik zie wel verder.
In ieder geval bedankt voor de tip en dat FCB ook eens hun register opkuisen en resultaten behalen ???

Tot later
sissen

slicky
12 oktober 2005, 14:46
Hoi FCB fan

Heb het prog verwijderd, handmatig het register opgekuist (alles eruit vwb easy computing), en dan nog met " verschillende progs het register opgekuist en .........
blijkbaar is alles weer ok (maar voor hoelang). Toch moet er m;i; iets niet in orde zijn met dat prog of zijn er conflicten. Ik zie wel verder.
In ieder geval bedankt voor de tip en dat FCB ook eens hun register opkuisen en resultaten behalen ???

Tot later
sissen
hopelijk blijft het zo hé;)
ivm fcb laat het ons hopen hé;):p

bijdeze mag hier dan een slotje op?

sissen
12 oktober 2005, 21:54
ja inderdaad het slot mag erop en hopelijk voorgoed.

see u