Volledige versie bekijken : Kan geen verbinding meer maken

Ludanto
18 mei 2005, 21:43
Een vriendin van me kan sinds gisteren geen verbindin meer maken met het internet..
Alle kabels steken nog juist en ze hebben niets verkeerd gedownload ofzo..

Ze gebruiken een speedtouch modem en hebben adsl.

Ik wou er de modem gaan herinstalleren, maar hun cd rom station gaat nemeer open :confused:

maar die vraag stel ik wel in een topic waar die thuishoort

Kokki
18 mei 2005, 22:59
branden er nog lichtjes op die speedtouch? En welke speedtouch is het?

Edit: gaat die CD-rom ook niet open als je met iets in dat kleine gaatje steekt?

ghost
18 mei 2005, 23:02
Of via verkenner en dan met de rechtermuisknop erop klikken en dan op open tray klikken.

Ludanto
18 mei 2005, 23:22
ik dacht dat het een philips was, maar die vind ik nergens online trug, en ja de twee rechtse lichtjes brandden. morgen zal ik eens met het gaatje en rechtermuisklik bij haar thuis proberen..

zjafa
19 mei 2005, 00:07
Ik hoop voor jou dat het een goede vriendin is als je met iets in haar gaatje gaat prikken ;) :D :cool: :cool:

Ché
19 mei 2005, 08:49
op elk cd of dvd station zit aan de voorzijde een klein gaatje. je kunt met een paperclip in dat gaatje. je zal even wat weerstand voelen, maar druk voorzichtig door. de lade zal zich openen. is een mechanische hulp bij defecten. werkt ook als de pc afstaat.

Ché

Kama5638
19 mei 2005, 13:17
Je kan gewoon ook de factuur van Belgacom betalen hé ;) ;) ;)

Mak
19 mei 2005, 13:54
Een vriendin van me kan sinds gisteren geen verbindin meer maken met het internet..
Alle kabels steken nog juist en ze hebben niets verkeerd gedownload ofzo..

Ze gebruiken een speedtouch modem en hebben adsl.

Ik wou er de modem gaan herinstalleren, maar hun cd rom station gaat nemeer open :confused:

maar die vraag stel ik wel in een topic waar die thuishoort

Geef het IPadres van de router eens in de adresbalk van IE.
Dan kan je hem daar terug configureren

Kokki
19 mei 2005, 17:40
Een speedtouch is van Alcatel Thomson. Je hebt o.a. de home en de 510. Er zijn er met USB en met ethernet. Op de website van Skynet vind je normaal gezien alle handleidingen en drivers. Kijk hier eens: http://selfcare.belgacom.net/private-internet-drivers-default-nl.html

Succes

Ludanto
19 mei 2005, 22:47
het probleem is opgelost, was blijkbaar een server error..

en het was idd een alcatel..

bedankt voor de hulp alleszins!