Volledige versie bekijken : Printer-geluid en...



alfons
21 October 2005, 15:13
Kon niet meer surfen noch mailen heb dan via booten een herstel gedaan maar,geen geluid,printer doet het niet en de PC/TV kaart doet het ook niet meerWie weet raad.

Baloeke
21 October 2005, 15:15
een systeem herstel of anders software terug installeren?

alfons
21 October 2005, 18:22
een systeem herstel of anders software terug installeren?Syseem herstel ? dat ging niet meer :close Software van wat, van de boxen ??Met de printer ben ik volop bezig,maar omdat nog één is voor win98 is dat niet gemakkelijk.

Baloeke
21 October 2005, 18:32
Van je boxen heb je geen software, wel van je soundcard
Ook de software van je printer en PC/TV kaart
Met EVEREST Home Edition (http://www.lavalys.com/products/overview.php?pid=1&lang=en) kan je de juiste drivers vinden

alfons
21 October 2005, 19:01
Van je boxen heb je geen software, wel van je soundcard
Ook de software van je printer en PC/TV kaart
Met EVEREST Home Edition (http://www.lavalys.com/products/overview.php?pid=1&lang=en) kan je de juiste drivers vinden
De PC/TV kaart is net in orde begin sffs aan de printer,maar van de geluidkaart heb ik niks maar dat heefd nooit een probleem geweest en een andere er in dat is vragen om problemen want dan moet ik Xp weer activeren.

Baloeke
21 October 2005, 19:57
Voor je printer moet je eens zoeken bij de fabrikant van je printer of er geen software is van je printer geschikt voor WIN XP

Voor je geluidskaart -> Klik eens rechts op DEZE COMPUTER - klik het tabblad HARDWARE aan - druk nu op APPARAATBEHEER. Als daar ergens gele vraagtekens staan is er een probleem met de hardware.

Met Everest Home edition kan je normaal je drivers vinden

Het activeren van XP kan geen kwaad als je die terug moet activeren, komt waarschijnlijk van je herbooten

alfons
21 October 2005, 20:23
De printer staat niet meer in hun lijst,maar had daarvoor nooit problemen omdat windows zelf op zoek ging,maar denk wel dat het zal lukken.voor het geluid zal ik doen wat je schrijft.Thx

alfons
22 October 2005, 15:35
Kan niemand mij een tip of raad geven,het geluid:In apparaad staat werkt correct maar toch heh ik geen geluid.

compuchrisje
22 October 2005, 16:34
Dat kan, kijk eens in je configuratiescherm bij multimedia, de instellingen ervan. Kijk of er nergens een vinkje staat bij 'dempen'. Voor je printer kan je de installatie via de software ervan doen, als je die hebt tenminste. En best is natuurlijk om je xp terug te activeren, heb je trouwens je Service Pack 2 er ook bij gezet?

alfons
22 October 2005, 19:06
Ben in configuratie scherm gaan zien maar alles zou werken maar als ik doe wat jij voosteld dan krijg ik "mixer scherm niet ....http://img423.imageshack.us/img423/9848/geluid5yx.jpg

compuchrisje
23 October 2005, 00:17
Fonzie, 'k ga je pmmeke sturen met mijn hotmail, wie weet of we er samen uitkomen.

alfons
23 October 2005, 09:49
Fonzie, 'k ga je pmmeke sturen met mijn hotmail, wie weet of we er samen uitkomen.Ok en thx

alfons
24 October 2005, 10:58
Komaan mensen ,er zijn 7.654 leden zonder de naaste mede werkens van het forum,wie kan mij uit passie helpen ?

ghost
24 October 2005, 11:58
Die soundkaart is dat onboard type of staat die apart ? Omdat je bij onboard ,uw drivers ervan ,op uw cd staat wat je ook voor uw moederbord gebruikt. Trouwens als hij apart staat is er meestal ook een aparte cd bij .

Marshall
24 October 2005, 12:02
Misschien toevallig de stekkers verkeerd in de soundkaart gestoken,(kijk daar ook eens naar) of uitgetrokken en vergeten terug in te steken.

alfons
24 October 2005, 13:27
Misschien toevallig de stekkers verkeerd in de soundkaart gestoken,(kijk daar ook eens naar) of uitgetrokken en vergeten terug in te steken.Alles maar dan ook alles is al 10xgecontroleerd
http://img466.imageshack.us/img466/9024/geluid9zg.jpg:close

grabber
24 October 2005, 13:59
Ga eens naar Start, Configuratiescherm, spraak ,geluid en geluidsapparaten ,
geluiden en audio apparaten kijk daar of er geen verkeerde dingen staan aangevinkt en kies achter tabje (audio, geadvanceerd) voor standaardinstellingen herstellen.

alfons
24 October 2005, 17:23
martd,bedankt ben al overall al geweest en zal dat ook npg eens doen,als er maar ideén blijven komen.

alfons
24 October 2005, 18:35
Fonzie, 'k ga je pmmeke sturen met mijn hotmail, wie weet of we er samen uitkomen.Chrisje waar blijfdt uw pm ?of vindt je ook niet de oplossing ?

compuchrisje
24 October 2005, 23:16
dat pmmeke zou er al moeten zijn hoor, komt hier in je mailbox he bij privé berichten

alfons
25 October 2005, 10:20
No pm maar je hebt mail.Thx

alfons
25 October 2005, 11:32
Mag dicht.