Volledige versie bekijken : raar



Red Wodka
23 October 2005, 20:58
heb hier sinds vandaag iets raar voor
ik krijg constant een reclame te horen door mijn boxen over een cd van snoop dog en niet ligt aan op mijn pc kweet niet hoe dat dat er gekomen is of hoe ik het moet verwijderen
Het is zeer vervelend als ik naar muziek wil luisteren op mijn pc gaat die reclame er nog door dus speelt alles door elkaar.

wat zou dat kunnen zijn heb al eens gescant op virussen en spyware maar mijn norton vind niets van fouten

Wie kan me helpen

:close :close :close :close :close

Martijnc
23 October 2005, 21:07
Dat komt door de banner onderaan msn. Download hier de patch : http://msn.techzine.nl/downloads/bekijk/92 ;)

Red Wodka
23 October 2005, 21:15
a thanks idd heb net gekeken op msn en daar staat idd een banner en heb die kunnen uitschakelen

Martijnc
23 October 2005, 21:19
Ja, eigenlijj gaat dit wel te ver. Dat ze er een banner onder zetten Ok. Maar dat hijdat nog tussen je eigen muziek begint te zingen vind ik niet kunnen.

Red Wodka
24 October 2005, 09:54
ik vind dat ook niet echt kunnen binnenkort kunnen we niet meer luisteren naar wat we willen als da zo verder gaat

Spike
25 October 2005, 14:49
hey

hier dus ook hetzelfde probleem met reclame van snoop. Het duurde even eer k doorhad dat het van msn kwam. Maar het gekke is dat ik msn plus geinstalleerd heb, en dat dan sowieso al de reclamebanners geblokt worden? Deze avond ga ik die patch installen en hopen dat het dan weg is.
Of zou die patch problemen gaan geven omdat msn plus er op staat?

tempelton
25 October 2005, 16:28
ongelooflijk hoe ze de mensen kunnen klooten