Volledige versie bekijken : sony ericsson



vraagteken
24 October 2005, 18:46
vraagje wat vinden jullie van sony ericsson ik nu een siemens maar ik ben er niet tevreden over en zou overstappen sony ericsson.lavast bedankt voor jullie reactie :)

g_man
24 October 2005, 18:48
Heb een Sony-Ericsson Z600, toppie...alhoewel hij niet veel verdragen kan. Heb altijd al Ericsson gehad...nu ja zo zal iedereen wel zijn voorkeur hebben zeker. ;)

sniffer
24 October 2005, 19:02
ik had vroeger altijd nokia en heb nu al mijn tweede sony ericsson.
Mijn persoonlijke ervaring is dat SE voor dezelfde prijs meer kwaliteit heeft dan de meeste nokia's ( die zijn wel up to date wat gadgets betreft) en mijn batterijen van SE gaan veel langer mee dan die van nokia.
Ik vind ze alle twee even gebruiksvriendelijk.

Ik heb met andere woorden heel content van SE denk niet van nog te veranderen.

baronvonkneukel
24 October 2005, 19:23
moeders sony ericson 750i 32 mb inter extra memory stick van 64 mb 2.m digitale foto gebeuren met lens beschermer.
ik, motoreza v3, 4 bands werkt naar tevredenheid.

TusH
24 October 2005, 20:40
Ik heb een SE T630 en ben er absoluut NIET tevreden over.

Toetsjes zijn te klein en reageren niet altijd direct. Idem voor de joystick.

Eén positieve noot tov mijn vorig toestel (een Nokia). De autonomie van de batterij is groter.

vraagteken
24 October 2005, 21:07
allemaal bedankt voor reactie de SE die ik zouwilllen kopen is het type Z520I grey
veel belllen doen ik niet

Clioke16V
25 October 2005, 01:53
Ik heb een SE T630 en ben er absoluut NIET tevreden over.

Toetsjes zijn te klein en reageren niet altijd direct. Idem voor de joystick.

Eén positieve noot tov mijn vorig toestel (een Nokia). De autonomie van de batterij is groter.

Ga ik niet met akkoord, ik heb deze ook en is beste GSM die ik tot nu toe gehad heb ( zijn er al een stuk of 7 -8 ), werkt echt leuk die gsm.

En van die toetsen te klein > als je die koopt hou je die toch vast en probeer je dat eens > dus had je dat toen al moeten weten.

TusH
25 October 2005, 13:52
Ga ik niet met akkoord, ik heb deze ook en is beste GSM die ik tot nu toe gehad heb ( zijn er al een stuk of 7 -8 ), werkt echt leuk die gsm.

En van die toetsen te klein > als je die koopt hou je die toch vast en probeer je dat eens > dus had je dat toen al moeten weten.

Ten eerste is dit mijn persoonlijke mening.

Ten tweede, als je enkel maar een dummy gsm mag vasthouden om te "testen" blijven je ervaringen met dat toestel eerder beperkt.

Maar voor jou kan en mag ie natuurlijk perfect zijn :) .

PorkyFrost
25 October 2005, 19:55
ik vind een groot nadeel aan SE dat ze covers als onderdeel beschouwen, tov nokia, dus ze moeten naar de fabriek en dat maakt je portefueille een pak lichter, bijna even duur als een nieuw toestel

g_man
25 October 2005, 20:35
ik vind een groot nadeel aan SE dat ze covers als onderdeel beschouwen, tov nokia, dus ze moeten naar de fabriek en dat maakt je portefueille een pak lichter, bijna even duur als een nieuw toestel

DAn heb je nog niet goed op het net gesnuffeld,...op ebay.de gooien ze u dood met volledige covers voor een paar euro's. En dan niet enkel de 2 zijden hé, de volledige cover.;)

Clioke16V
25 October 2005, 22:42
Ten eerste is dit mijn persoonlijke mening.

Ten tweede, als je enkel maar een dummy gsm mag vasthouden om te "testen" blijven je ervaringen met dat toestel eerder beperkt.

Maar voor jou kan en mag ie natuurlijk perfect zijn :) .

Als ik alleen maar een dummy mag vasthouden en hem niet testen zeg ik SALU > dan ga hem wel ergens anders kopen. en van dat het jou mening is versta ik wel hoor. Maar dat van die knoppen moest je toch voelen. ( enfin > kunnen we bezig bliven he :D )

PorkyFrost
25 October 2005, 22:43
mijn vriend had nochtans een sony ericsson waarbij hij zogezegd naart fabriek most voor een nieuwe cover, zijn hond had er mee "gespeeld" (crash)

*edit*: ik heb wat op het net gesnuffeld en ben tot de conclusie gekomen dat die verkoper hem waarschijnlijk afzette ;) of bestaan er geen covers voor de K500i

Buzze
26 October 2005, 04:53
De nieuwe Nokia 3220 is een pracht voor de prijs (144€).Als je van veel verlichtingen houd natuurlijk!:wtf:
Ik heb deze gekocht voor mijn vrouw en ze is er super content mee!
Ikzelf heb een SE Z600 en die zijn heel handig in gebruik!(y)
Ook een aanrader!

g_man
26 October 2005, 12:13
mijn vriend had nochtans een sony ericsson waarbij hij zogezegd naart fabriek most voor een nieuwe cover, zijn hond had er mee "gespeeld" (crash)

*edit*: ik heb wat op het net gesnuffeld en ben tot de conclusie gekomen dat die verkoper hem waarschijnlijk afzette ;) of bestaan er geen covers voor de K500i

Tja honden en GSM's gaan niet samen hé :p voor die covers...kijk hier (http://handy.search.ebay.de/k500i_Oberschalen_W0QQcatrefZC12QQfromZR8QQfsooZ1Q QfsopZ1QQsacatZ36915) maar eens..

vraagteken
26 October 2005, 12:53
mijn probleem is hij zit altjd in mijn zakken en dan gebeurt we eens ( dikwijls) dat mijn browser op staat en dan ben ik soms veel geld kwijt ( werk met kaart ) alluwel mijn blokkering op staat. onvrijwillig dat die toest ingedruk wordt door vb bukken en zo een tasje voor aan u broek tedragen doen ik niet graag daarom zou ik een nemen die toeklapt. mmar er zijn er zo veel hè daarom de vraag