Volledige versie bekijken : beeldscherm samen met pc afsluiten



Jack-Daniels
25 October 2005, 02:04
Hoe kan ik mijn beeldscherm samen met de pc afsluiten zodat ik de knop van het scherm niet moet gebruiken

Snuifje
25 October 2005, 14:30
dat hij hem niet op stand by meer zet ? als je dat bedoel kan dat volgens mijn niet.

Heezy
25 October 2005, 15:09
Idd. Volgens mij ook niet. Je scherm wordt gevoed door een aparte stekker die niets te maken heeft met de pc.

Maar ja, alles is mogelijk hé tegenwoordig.

Snuifje
25 October 2005, 16:19
het kan wel als je een voeding heb waar je ook je beedschrem op aansluit, maar die zie je eigenlijk nooit meer.

Praga Khan
25 October 2005, 20:44
Hoe kan ik mijn beeldscherm samen met de pc afsluiten zodat ik de knop van het scherm niet moet gebruiken
Mijn beeldschermen gaan beiden in stand-by als ik afsluit en ze zijn apart op het net aangesloten (niet via de P.C) die van jou niet dan?of wil je echt dat ze volledig uitschakelen??

Praga Khan
25 October 2005, 20:47
Hoe kan ik mijn beeldscherm samen met de pc afsluiten zodat ik de knop van het scherm niet moet gebruiken
Mijn beeldschermen gaan beiden in stand-by als ik afsluit en ze zijn apart op het net aangesloten (niet via de P.C) die van jou niet dan?of wil je echt dat ze volledig uitschakelen??Moderne monitoren detecteren het als ze geen signaal meer krijgen en gaan dan automatisch in stand-by of je dit kunt veranderen in shut-off daar vrees ik voor.

Jack-Daniels
26 October 2005, 01:03
Ik zal dan maar iedere keer het scherm via de knop uitschakelen .
toch bedankt allemaal
Groeten van Jack Daniels
Don't drink and drive !