Volledige versie bekijken : geen geluid

mdc1756
19 mei 2005, 17:53
Hoi,

Ik heb van de ene moment op de andere geen geluid meer uit mijn laptop,
niet via media player, niet via de roxio spelen ook niet via mailtjes.
Als ik een mps wil opstarten of een cd krijg ik de melding: er is een fout opgetreden bij de poging om uw geluidskaart te openen, of u hebt er geen, wat niet het geval is, of deze wordt momenteel gebruikt door een andere applicatie.
In het configuratiescherm bij geluiden en audioapparaten staat onder het vakje geluiden alles in het licht grijs, dus ikkan daar niets in veranderen.
Ook de sound effect kan ik niet openen.

In de lijst met hardware onderdelen zie ik nergens geen uitroepteken of een rood kruis, dus ik ga er van uit dat het een software probleem is.

Als ik in veilige modus opstart dan krijg ik soms ook de melding dat veilige modus niet werkt,problemen met windows start niet goed door software of hardware problemen.

Ik heb al eens een register proberen terug te zetten maar dan krijg ik de melding dat het niet alles kan overschrijven daar sommige sleutels worden gebruikt door het systeem of door andere processen, welke moet ik dan nog gaan uitschakelen(processen bedoel ik),en ja ik heb het in veilige modus al geprobeerd.

Ik zie wel in het onderdeel hardware dat er een geel uitroepteken staat naast Microsoft Component Battery.

Voor al die problemen had ik juist spysweeper geïnstalleerd en die dan verwijderd,maar telkens als ik de pc opstart dan krijg ik toch nog van spybot search & destroy dat er een sleutel verwijderd wordt, hoe kan dit nu??Ikvind het toch niet meer terug in het register.

En nog iets ik wou het systeem herstellen naar een vroeger gemaakt hertelpunt maar alle herstellingen kunnen niet worden voltooid???

Bij de pc boer zeggen ze breng de pc maar binnen, maar ik weet dat ze een c format gaan doen en dan ben ik alles kwijt, en dit liever niet,snap je, er zitten bij jullie wel knappe koppen genoeg denk ik!

Dus veel vragen,

geen geluid
register terugzetten
geel uitroepteken

groetjes

marcel

Ché
19 mei 2005, 19:21
we gaan beginnen met dat geel uitroepteken. ga naar je apparaatbeheer en rechtsklik op die component met geel uitroepteken en vraag de eigenschappen. lees en vermeld hier wat het prob is.

Ché