Volledige versie bekijken : Active sync



Wayne
1 November 2005, 11:32
Active sync versie 4.0
deze is te downen (free)
Heeft er al iemand ervaring mee.??

tsjonker
1 November 2005, 22:18
Ja, ik heb deze geïnstalleerd gehad. Alles werkte perfect tot ik een vriend zijn pda (ander type) aansloot. Dit deed hij ook nog perfect, maar toen ik enkele dagen daarna mijn pda terug aansloot kreeg ik foutmeldingen en kon ik niet meer synchroniseren. Ik kon wel nog in de verkenner gaan. Dan heb ik maar terug de vorige versie geïnstalleerd. Ik heb toen bij die vriend op zijn pc de 4 ook geïnstalleerd en die werkt er tot nu toe nog altijd probleemloos mee.

Nu had ik dat nog niet uitgeprobeerd met de vorige versie van Active sync, maar ik geloof niet dat dat problemen kan geven. Het kan natuurlijk altijd toeval zijn dat juist toen een foutje bovenkwam.

Clioke16V
5 November 2005, 01:16
Ik heb nu de 4 eroip gezet, maar mijn verbinding valt nog steeds weg ( had dit met 3.8 ook ) dus ik hang pda aan pc en die gaat connecten > wel heb ik even connectie ofwel lukt hert gewoon niet > ben nu al half uur aant proberen > de rommel > heb Mio 168

Clioke16V
6 November 2005, 15:20
JA nu dat de 4 ook n,iet goed werkt heb ik degenen van op de cd erop gezet en deze doet ook stom > connectie valt ok weg + andere drivers voor mijn GPS zijn er niet > toch niet om dat probleem te verhelpen. Vriend van mijn zus heeft zelfde als mij en ook dit probleem :s

seb
6 November 2005, 15:27
ja ik help mijn papa altijd met zijn gps ook een mio 168 en hier geen problemen met de verbinding