Volledige versie bekijken : Ericsson T630



dj_lunatic
3 November 2005, 02:30
Mijn vriendin heeft overlaatst een Ericsson T630 gekocht...
Volgens haar een heel slechte aankoop geweest
ik heb namelijk een paar vraagjes

1. Zij heeft geen real tones op haar gsm maar als ze iets opneemt via de spraakrecorder kan ze dat wel afspelen maar niet als beltoon instellen. is hier iets aan te doen?

2. Handsfree... de functie is er maar niet zoals vb. mijn nokia 6230 ik heb luidspreker op die van mij heeft zij er geen?

3. is er een manier om liedjes om te zetten naar de formaat van de originele beltonen van haar gsm? zoja welke programma? en welk formaat is dit bestand?

4. Hoe kan het nu dat haar batterij zo snel leeg is terwijl ze haar gsm niet veel gerbruikt?


Kan iemand mij verder helpen alvast bedankt en sorry voor de overlast en vele vragen :verlegen:

Grtz,
Dj Lunatic

Clioke16V
3 November 2005, 15:53
1 > niks aan te doen > die gsm kan geen realtones afspelen > weet je al als je die gaat kopen ( alle kan je vragen )

2 > Da handsfree is op met bleuthoot te kunnen bellen, zo een oorke zonder draad etc.

3 > zoek gewoon bij google voor mp3 to midi file of .mp3 to .mid . Het bestandsformaat van de ringtones zijn midi bestanden.

4 > verkeerd opgeladen inbegin ofzo > mijne toestel is bijna 2 jaar en mijn batterij gaat zeker week mee > staat dag en nacht aan + wordt veeeel gebruikt.

Groetjes ik hoop dat je er wat met bent > ik vindt allesinds de T630 een super toestel.

overlast > no way en veel vragen ook niet hoor, daar dient het forum voor :D

sniffer
3 November 2005, 17:15
ik zou met die gsm met garantie eens terug gaan want het is nu miijn 2 ericsson toestel en de batterijen gaan volgens mij super lang mee in vergelijk met mijn vorige merken.

GuntherS
3 November 2005, 23:40
Ik heb ook zo een gsm en ik kan niet meer zeggen dan wat Clioke16V zei.

Over die batterij: Laat hem eens volledig leeg gaan (tot hij uitvalt), laat hem dan eens goed lang opladen (12 tot 24u), vanaf dan moet hij normaal veel langer meegaan.
Zo is het bij mij toen toch opgelost.

dj_lunatic
4 November 2005, 01:51
thx voor de reacties
en over de batterij dat doet ze altijd maar toch verbruikt het toestel extreem veel hoor
toch eens teruggaan naar de verkoper en batterij laten testen denk ik


Thx allemaal
mag voor mij toch een slotje op hoor ;-)