Volledige versie bekijken : upstream telenet



surferke
8 November 2005, 21:17
hallo! ik ben surferke en heb een vraagje , heb een halfjaar draadloos internet nu bijna twee maanden terug vloog ik plots op de smalband en sindsdien zit ik 3dagen op breedband en 14 op smalband heb al vanalles geprobeerd maar op 3dagen zit ik weer op de smalle, weet iemand wat er mis is? alvast bedankt voor alle goede raad.:verlegen:

GuntherS
8 November 2005, 21:21
Check eens op virussen en spyware! (Ad-Aware, Ewido Security Suite, Hitman Pro, Microsoft Antispyware... )
Dit probleem heb ik ook eens gehad maar toen kende ik ivanhoejupiler nog niet en dus wist ik ook nog niks over spyware en virussen.
Gevolg: had toen de harde middelen moeten toepassen en dat was een format.

BTW: Welkom op ivanhoejupiler!

permee
8 November 2005, 23:05
hallo! ik ben surferke en heb een vraagje , heb een halfjaar draadloos internet nu bijna twee maanden terug vloog ik plots op de smalband en sindsdien zit ik 3dagen op breedband en 14 op smalband heb al vanalles geprobeerd maar op 3dagen zit ik weer op de smalle, weet iemand wat er mis is? alvast bedankt voor alle goede raad.:verlegen:
Is je draadloze verbinding wel beveiligd?
Indien dit niet zo is kan het zijn dat er iemand jouw verbinding gebruikt om zijn schijf(jes) te vullen.Dit alles op jouw kosten,mmm.
Mvg,
permee

Firekoen
13 November 2005, 11:13
controleer ook eens of er geen peer-to-peer programmakes runnen,

het kan zijn dat die mee opstarten en dat je de upload niet hebt uitgeschakelt,
(dat wil zeggen dat iedereen je files kan downloaden zoals mp3's enz)

PorkyFrost
5 December 2005, 21:32
Als er peer-to-peer runnen, in de meeste kun je bestanden delen uitschakelen ;)

kwakkwak
5 December 2005, 21:36
Is je draadloze verbinding wel beveiligd?
Indien dit niet zo is kan het zijn dat er iemand jouw verbinding gebruikt om zijn schijf(jes) te vullen.Dit alles op jouw kosten,mmm.
Mvg,
permee

Klopt ik heb in mijn laptop ook een draadloos netwerk en als ik ergens passeer met de wagen komt er regelmatig op u bevindt zich nu op het netwerk van. Ik dan downloaden op ieĆ¹mand anders zijn rekening. Je zou er van verschieten op hoeveel netwerken je opgeraakt. Ik denk dat er redelijk veel personen moeten zijn die dit probleem hebben.

Het enigste als ik dit in de wagen tegenkom heb ik geen tijd om te downloaden want het netwerk is direct weg als je gepasseerd bent.

greetz

zariash
6 December 2005, 01:38
gebruik je soms een webcam of speel je online games.
als mijn zoon 3 tot 4 u warcraft dan stijgt de upload hier met 7tot 8 pct
en waarom wordt je op smalband gezet voor te hoge upload of totaal volume overschreden .