Volledige versie bekijken : quickpar ???



whoopie
9 November 2005, 17:45
heb nu al verschillende bestanden van het net gehaald met par2 bestanden erbij.
nu is mijn vraag, nadat quickpar meld dat er geen blocks meer nodig zijn, hoe geraak ik dan aan deze bestandjes ? die hersteld zijn met quickpar wel te verstaan.
ik heb al de handleiding van 9mm, gelezen ( thx daarvoor 9mm), maar het enige wat ik bekom zijn extra par's!
:close

Kokki
9 November 2005, 17:55
Normaalgezien moet je dus dubbelklikken op een par en dan moet quickpar de rar's beginnen te controleren. Er zijn hier 3 resulaten mogelijk:
- 1. reparatie is niet nodig: je kan de rar's gewoon uitpakken
- 2. klaar voor reparatie met XX blocks: herstel is noodzakelijk en er zijn genoeg blokken, je moet dus gewoon op repareer klikken en dan begint hij weer te lopen. Uitkomst hiervan moet resulatt 1 zijn.
- 3. Reparatie nodig, maar er zijn onvoldoende blokken: nu moet je dus ergens blokken gaan bijzoeken of je download opnieuw de beschadigde bestanden en als je geluk hebt heb je minder blokken nodig.

Succes

whoopie
9 November 2005, 18:01
hey Kokki, alvast bedankt voor de hulp, met hetgene die ik wens te herstellen, krijg ik de melding van quickpar 100 % / herstel niet nodig ! nu als ik de rars wens uit pakken vraagt hij nog altijd naar de rar die ontbreekt

ghost
9 November 2005, 20:18
Dan moet je de rar nog downloaden , als je quickpar heb laten lopen kunt je daarna aan de rechterkant het vensterke verschuiven meestal staat de rar heel vanonder en zou bij u dus in het rood moete staan . Heb je dat niet zijn ze die vergeten te selecteren toen ze pars aan het maken waren van die post.
Met de rar moet je dus beginnen uitpakken dus niet de rar00 of rar01

whoopie
9 November 2005, 21:08
daar staan geen rars bij in het rood

ghost
9 November 2005, 22:37
Dus heb je ze wel ok je moet beginnen met de rar dus gelijk dit.
http://img79.imageshack.us/img79/9933/captured14hq.jpg

whoopie
13 November 2005, 12:24
Ghost, hier mag een slotje ! heb de bestanden weggesmeten !
het hing mijn kl...... uit !