Volledige versie bekijken : usb stick



vraagteken
10 November 2005, 19:41
hallo ik ga mijn een usb stick aanschaffen van èèn gb de vraag is zijn er dingens waar je moet opletten .
ik zo het gebeuren als ik bij een vriend ben en hij heeft een film staan zodat ik die kan overzetten op die usb stick enzo op mijn computer tezetten .
alvast bedankt om u reactie ;)

Clioke16V
11 November 2005, 01:00
bwa ja, je kan mss kijken of er een schrijfbeveiliging opzit ( zoals bij vroeger de diskettes ), en bij sommigi krijg je ook een programma bij waardoor je je data kunt beveiligen met paswoord enzo > vraag me nu niet welke he want dat weet ik echt niet meer.

vraagteken
11 November 2005, 14:39
dat moet allemaal niet het is gewoon of er veel verschil inzit tussen die usb stick kwa
kwaliteit. misschien zijn er voorkeuren ik weet niet ??

compuchrisje
11 November 2005, 18:28
Die USB-stickjes in GB zijn merken zoals je ze overal kan vinden. Geen software bij, zou meteen door XP herkend worden. 'k Vind trouwens 256 MB tegenwoordig wel al 'klein'

Clioke16V
11 November 2005, 20:38
idd compuchrisje ik heb hier een stick van 256 en is klein > heb nu ook een mp3 speler gekocht van 512 en die is net goed > mag groter natuurlijk.

En qua merk zit er nie veel verschil op denk > de 1 mss wat sneller dan de andere mja gaat ten koste van de prijs.

vraagteken
11 November 2005, 20:49
bedankt om de reactie

diedie
27 November 2005, 21:23
nochtans is er toch al veel keuze


Usb-stick met vingerafdruk bescherming
De BioDisk is een memorystick die alleen uit te lezen is na een succesvolle scan van de vinger van de eigenaar.

De BioDisk is een memorystick die alleen uit te lezen is na een succesvolle scan van de vinger van de eigenaar.

http://www.dedigitalerevolutie.nl/filecontent/images/biodisk.gif

mvg,

MagisterMagic
27 November 2005, 23:13
tja, en als ge juist die dag er iets belangrijks opzet voor 's anderendaags op uwen baas zijn pc te zetten (eerst opgezet en dan verwijderd van je eigen pc),... 's avonds helpt ge dan in de keuken, samen met je vrouwtje (patatjes schillen), wat gebeurd er dan....snijd ge toch wel in uwen duim met het patattenmes....gevolg: kan je niks meer doen met je usb-stick tot het genezen is en heeft je baas zijn nodige bestanden niet!

whoopie
28 November 2005, 02:02
tja, en als ge juist die dag er iets belangrijks opzet voor 's anderendaags op uwen baas zijn pc te zetten (eerst opgezet en dan verwijderd van je eigen pc),... 's avonds helpt ge dan in de keuken, samen met je vrouwtje (patatjes schillen), wat gebeurd er dan....snijd ge toch wel in uwen duim met het patattenmes....gevolg: kan je niks meer doen met je usb-stick tot het genezen is en heeft je baas zijn nodige bestanden niet!

een goeie, maar realistisch !
:rofl:

diedie
28 November 2005, 12:49
MagisterMagic;lol ja is realistisch...maar het is een scan via een vinger. Dus je 10 keer snijden met een patattenmes? dan blijf je beter weg uit de keuken;)
mvg,

Nostradamus
28 November 2005, 12:51
tja, en als ge juist die dag er iets belangrijks opzet voor 's anderendaags op uwen baas zijn pc te zetten (eerst opgezet en dan verwijderd van je eigen pc),... 's avonds helpt ge dan in de keuken, samen met je vrouwtje (patatjes schillen), wat gebeurd er dan....snijd ge toch wel in uwen duim met het patattenmes....gevolg: kan je niks meer doen met je usb-stick tot het genezen is en heeft je baas zijn nodige bestanden niet!
Goed gezien MM, daar zullen er nog niet veel aan gedacht hebben.
Ik ook niet trouwens (a) (y)