sjatoken
11 november 2005, 15:29
hoi mensen
heb een origineel spel gekocht,battlefield2, maar heb 2 zonen en dus 2 pc's.
ik heb een image gemaakt en gebrand op een andere dvd met alcohol120%; maar nu vraagt hij naar de originele dvd, maar dat gaat niet want mijn andere zoon is er mee bezig om zijn pc, hoe kan ik dit oplossen
het installeren is wel gelukt met de kopie
help en mijn zonen zullen jullie dankbaar zijn (y)
groetjes
sjatoken
Heezy
11 november 2005, 18:57
Neenee, geen no-cd crack gebruiken voor BF2, aangezien je daar voor gebanned kan worden door EA, en dan kan je opnieuw een serial kopen.
Maak gewoon een image en gebruik dan de virtuele dvd drive van alcohol120%. Zo doe ik het hier ook ;-).
Maar je hebt toch 2 serials of niet?
Gertie
11 november 2005, 19:18
wil je ook nog online kunnen bij beiden of is het de bedoeling voor grotendeels de singleplayer te spelen ?
Greetz Gertie
sjatoken
11 november 2005, 20:27
[quote=Heezy]Neenee, geen no-cd crack gebruiken voor BF2, aangezien je daar voor gebanned kan worden door EA, en dan je opnieuw een serial kopen.
Maak gewoon een image en gebruik dan de virtuele dvd drive van alcohol120%. Zo doe ik het hier ook ;-).
Maar je hebt toch 2 serials of niet?[
Ik begrijp het niet goed hoor, :crazy:
het spel is geinstalleerd, moet ik dan daarna de image gebruiken en via alcohol spelen
wil je het me op een kindvriendelijke manier uitleggen ;) want van spellen ben ik nog nie veel op de hoogte...een beetje zo stap voor stap tactiek :p
en ik heb maar 1 serial hoor en het is bedoeling het spel gewoon te spelen en niet online
bedankt voor de reactie
Heezy
12 november 2005, 05:44
Ok, als je Alcohol120% installeert, komt er in 'deze computer' een virtueel dvd station bij. Hier kan je dus images in mounten en zo spelen, zonder dat je een cd nodig hebt.
Dus je maakt een image van de cd, zet die volledig op de hd, en mount die dan in de virtuele drive ;-). Ik weet wel dat BF2 heel lastig kan doen met het vragen naar de cd, zelfs al steekt er een originele cd in.
sjatoken
12 november 2005, 15:08
als ik een imagebestand wil maken met alc120% krijg ik altijd een .mds bestand. Ik volg de handleiding van hier op de site en je zou moeten kunnen kiezen. Maar ik kan niets anders kiezen dan een .mds bestand.
hoe komt dat eigenlijk feitelijk
groetjes
sjatoken
fluffy
14 november 2005, 13:13
is het niet zo dat je maar met 1 account kunt spelen op bf2.
dacht dat je gebant word met 2 man tegelijk spelen op 1 serialnummer
Heezy
14 november 2005, 18:00
Je kan een offline account maken. Daar heb je geen internet voor nodig ;-).