Volledige versie bekijken : adsl meter



tom86
14 November 2005, 10:51
Als ik vo de moment kijk bij mijn verbindingstijden, ist geleden van 8 november dat er nog iets gemeten is. Daar staat mn teller dan op 1,2 giga, maar als ik bij volume kijk staat ie op 4,4 giga. Waarom worden die verbindingstijden voor de moment niet bijgehouden? Zou t beetje om zeep zijn voor de moment of wordt download toch aangerekend... Want k zat er al eens over en toen toonde mn volume dat ook maar ik zat nog niet op smallband omdat mn verbindingstijd nog niet afgelopen was...
K heb mn modem al eens opnieuw opgestart, maar dat verandert niets.

Dus als je adsl go (skynet) hebt, wil je dan eens kijken of je hetzelfde hebt. Je volume kan je nakijken op https://e-care.skynet.be/index.cfm?function=login.welcome

Thanks

whoopie
14 November 2005, 10:53
denk wel dat dit zal aangepast worden, zullen mss een beetje achter zitten

depol99
14 November 2005, 11:39
Idd, bij skynet werkt de meter voorlopig niet meer (of wordt niet meer geregistreerd)
Hopelijk worden de afgelopen dagen niet plotseling bijgeteld later.

compuchrisje
14 November 2005, 19:27
Ik heb ook ADSL en da meterke doet het spijtig genoeg wél... zal dus een zonaal gebeuren zijn denk ik.

Mak
14 November 2005, 19:29
Hier werkt het ook perfect.

mvhgb
14 November 2005, 21:28
1G 164 Mb en 'k heb vorige week de 2 CD's nog gedownload, zonder al de rest. "Ca roule comme une boule carrée" bij skynet.

jeanjan
14 November 2005, 21:40
ook ik heb adsl en mijn meter staat ook stil op 9 nov.

compuchrisje
15 November 2005, 01:17
Ja en 't kan nog beter ook!!! De laatste dagen heb ik het klaargespeeld om per dag meer dan 35 uur na mekaar online te zijn!

ybr
16 November 2005, 01:27
Ik denk dat skynet een paar probleempjes heeft met o.a de digitale tv.
Die loopt ook via adsl.
Wordt er niks bijgeteld bij uw volume, dan zou ik zeggen :

Profiteer ervan.

whoopie
16 November 2005, 01:40
dat kan mss de oorzaak zijn, heb sinds vorige don. toch al 4 mensen horen van klagen dat hun digi tv was uitgevallen, maar anderzijds, bij 3 van de 4 werkte hun adsl nog !???

compuchrisje
16 November 2005, 08:36
Het bijhouden van up-en downloads spijtig genoeg maar àl te goed, maar de verbindingstijden maken er op deze manier wél een lànge lànge winter van!