Volledige versie bekijken : tft 17inc



andre-steels
18 November 2005, 15:31
beste mensen ik heb een probleem ivm mijn tft scherm dat na het afsluiten van de pc het scherm wit-zwart-blauw-groen-geel enz.. word dus die loopt volgens mij zijn kleuren af en kan het niet veranderen.
het scherm is type deluxe l7ak6 l7mtk6en in het boekje ervan vind ik het ook niet.
kan ik ergens resetten?ofzo,enhoe???
velen dank aan ieder mvg andre

Nikolas
18 November 2005, 18:43
En hoe lang veranderen die kleuren?

andre-steels
18 November 2005, 19:43
laat ons zeggen dat elke kleur zo 4 à 5 seconden op het scherm blijven en de cyclus begint steeds opnieuw.

Nikolas
18 November 2005, 21:12
Is volgens mij normaal als het scherm in stand-by komt. Gebeurt dit ook als het scherm volledig wordt uitgedaan met de uit-knop?

andre-steels
19 November 2005, 13:27
nee, maar vroeger sloot het scherm zich zelf af. Het is maar sinds we een probleem gehad hebben met internet en dat er heel wat op de computer is ingetikt dat we dit hebben vastgesteld bij het afsluiten van de computer.
Als ik je goed begrijp zou het scherm dus in "stand by" blijven staan. Hoe kun je dit afzetten ?
Dank bij voorbaat voor reactie

Nikolas
19 November 2005, 13:41
Druk gewoon eens op de uit-knop van je scherm. Gebeurt het dan nog steeds. De meeste moderne schermen gaan niet uit na het afsluiten de computer, maar gaan in Stand-by.

andre-steels
21 November 2005, 11:08
Als ik het scherm zelf afsluit dan is er geen probleem.
Het probleem stelt hem bij het afsluiten van windows. Vroeger sloot alles zich af en het scherm bleef zwart. Alleen zag je aan de aan/uit toets dat het scherm nog standby was omdat er een groen lichtje in brandt. Ik kan natuurlijk die knop indrukken en dan is het scherm volledig uit.
Het is de bedoeling dat als ik windows afsluit het scherm zwart blijft zoals dit vroeger het geval was en dat ik alleen aan het groene lichtje zie dat het scherm in standby staat. Nu begint hij in die toestand de kleuren af te lopen.
Graag je reactie.