Volledige versie bekijken : Telemeter omzeilen



Kokki
18 November 2005, 19:09
Ha Telenetters,

Dit heb ik op een ander (Belgisch) forum gevonden, en ik wilde het jullie niet onthouden. Het gaat over hoe je de Telemeter kunt omzeilen. Het zou alleen werken bij telenet expressnet turbo. Zelf heb ik ADSL dus ik kan het niet proberen. Ik weet dus ook niet of het allemaal flauwe kul is, het lijkt me ook wel een gok maar wie niet waagt, niet wint.
Je zou elke dag meer dan 14 gigabyte moeten downloaden en de telemeter toont dan maar 1 giga verbruik aan.
of dit zou ook werken:

Wilje de meter omzeilen , dat kan , leech metxnews met 2 threads tegelijk , @ max speed . Dit gaat met alle abbo's van TN .Bij turbo is het verschil tussen watde meter meet , en wat je leecht kleiner .

Heb dit al gedurende 2 maanden gemerkt , soms trek ik 4 gig s'nachts binne , en telt m maar 200 mb ofzo http://www.userbase.be/forum/images/smiles/icon_surprised.gif . Dit werkt dus echt ( al bij 5 TN klanten getest).

De metr telt gewoon niet alle pakketjes die je dll http://www.userbase.be/forum/images/smiles/icon_lol.gif .

Het vervolg van dat topic vinden jullie hier:
http://www.userbase.be/forum/viewtopic.php?t=8788&highlight=

Ivan
18 November 2005, 20:32
Niets van geloven hoor, bij telenet zitten geen kiekens ze ;)

Kokki
18 November 2005, 20:40
Dat zeg ik niet, maar bij Skynet is er ook een manier, dus waarom bij Telenet niet?
Jammer genoeg ken ik niemand waarbij ik het zelf kan uitproberen.

laguna
18 November 2005, 21:10
dit lijkt mij ook zeer twijfelachtig,t'zal zijn zoals onze webmaster zegt

Sille
18 November 2005, 21:59
jup die mannen van telenet zijn echt slim denk ook niet dat het lukt en kga het ook niet proberen ;)

whoopie
18 November 2005, 22:33
en mocht dit werken, zal het zeker niet lang duren !

Firekoen
19 November 2005, 10:26
dat enkele personen met telenet turbo dit eens uitproberen !!!!

en ons daanrna leten weten !!!!!

The_cobra666
19 November 2005, 14:10
Persoonlijk denk ik dat je dat beter niet eens uitprobeerd want je breekt eigenlijk hun "wetten" als je die omzeilt, en als je gepakt wordt, heb je altijd de kans dat men je internet verbinding afsluit.

Kokki
19 November 2005, 15:46
Persoonlijk denk ik dat je dat beter niet eens uitprobeerd want je breekt eigenlijk hun "wetten" als je die omzeilt, en als je gepakt wordt, heb je altijd de kans dat men je internet verbinding afsluit.

Welke wet omzeil je hier? Als hun meter op dat moment niet correct werkt, daar kan jij toch niets aan doen. Net hetzelfde bij Skynet: zij tellen je verbruik bij op het moment dat jij de verbinding verbreekt. Als jij 36u niet verbreekt, en op dat moment over hun limiet gaat, dan wordt je pas op smalband gesmeten de volgende keer dat je connect. Doe je dit een paar minuten voor het einde van de maand, dan kan je een hoop extra leechen en je hebt geen last van de smalband. Deze truc is al heel lang bekend, ook door Belgacom, maar wat kunnen ze jou verwijten? Niets, want het is hun systeem dat niet waterdicht is en niet jij die iets onwettings zou doen.

Nikolas
20 November 2005, 11:27
Download gewoon 's nachts aan half tarief ipv manieren te zoeken om dit te omzeilen.
Hopelijk haalt de "http://www.geendatalimiet.be"-actie iets uit.

PorkyFrost
20 November 2005, 15:44
dikke zever volgens mij

eventure
20 November 2005, 17:44
Kan volgens mij toch ook nie zenne

breezer
20 November 2005, 21:12
gegevens gaan toch via de modem binnen en daar kan je toch nix aan veranderen?
@nikolas bedankt voor de link, kende ik nog niet en maar snel getekend zoals 33.000 andere:)

Nikolas
20 November 2005, 22:06
gegevens gaan toch via de modem binnen en daar kan je toch nix aan veranderen?
@nikolas bedankt voor de link, kende ik nog niet en maar snel getekend zoals 33.000 andere:)

Oke :D Goed gedaan :D

BTW: ook een Rammstein fan? Me 2 :D

Firekoen
21 November 2005, 11:27
Download gewoon 's nachts aan half tarief ipv manieren te zoeken om dit te omzeilen.
Hopelijk haalt de "http://www.geendatalimiet.be"-actie iets uit.


ik denk niet dat de actie iets zal uithalen,


zijn er al mensen die ervaringen hebben met de toestanden om die telemeter te omzeilen?

kwakkwak
30 November 2005, 23:49
Het blijkt precies toch te helpen, iemand bij ons heeft het gedaan en het werkt. Hij had 15 gig binnengetrokken en ongveer 1.23 kwam er bij op zijn telemeter. Ik durf precies niet goed. Wat zouden jullie doen?

greetz

pino
30 November 2005, 23:57
(a) Eerlijkheid duur het langst.

Yelleken
1 December 2005, 00:28
dr is een mannier om de telemeter te omzeilen maar die is supper illegaal (en kga t jullie ni wijsmaken hoe, want tis een manier die ervoor zorgt dat anderen problemen gaan krijgen me hun meter).
tis een manier die k zelf heb gehoord van iemand en als ge dr ff logisch bij nadenkt dan kan da perfect zo, maar kga ze zelf ook ni proberen te doen.
heb geen zin om mn internetverbinding kwijt te spelen.
de manier die hier omschreven staat geloof k ni echt in hoor.

download snachts aan nachttarief, tzal ook een pak schelen en tis legaal (afhangende wa ge download :p )

musiclover
3 December 2005, 23:09
Niets van geloven hoor, bij telenet zitten geen kiekens ze ;)
waren er maar WEL kiekens:D

zariash
3 December 2005, 23:26
stel dat ze na een maand er toch achterkomen dan ga je voor 29 maanden op smalband :p:p:p;lol;lol

artuur
3 December 2005, 23:51
zeker niet proberen ik heb turbo bij telenet en ik haal veel binne via het net en ook soms veel gb in een keer het enige dat je hebt is da je snachts aan de helft downd maar da er bijna niets word angerkend en da de mter te omzijlen valt vergeet dat maar


gr artuur