Rurouni
20 mei 2005, 17:28
Ik weet niet of dit hier goed staat maar het heeft betrekking op het internet.
Is er een methode om mijn IP adres te verbergen of programma'tje.
Ik surf met Firefox, en heb een telenet aansluiting.
Alvast bedankt
Blackwidowpage
20 mei 2005, 17:38
Ja dat kan met een proxie server, maar waar zou je dat voor nodig hebben. tenzij je iets illegaals wil doen. maar dan heb je pech want je echte ip adres is makkelijk te achter halen. Waar je zo'n server kan vinden weet ik niet want dat heb ik nog nooit gebruikt gebruikt.
Martijnc
20 mei 2005, 17:38
je kan je IP nooit helemaal verbergen vinden doen ze je toch.
waarom moet jou IP verborgen?
Blackwidowpage
20 mei 2005, 17:41
Ja dat wil ik ook wel weten!
patrick080967
20 mei 2005, 17:47
Er zijn verschillende sites die IP hiding als service aanbieden. Je surft dan eigenlijk onrechtstreeks via hun computers. Op die manier ben je volledig anoniem.
Even gegoogled (IP hiding) en ik denk dat je op volgende site meer informatie kan vinden.
http://tools.rosinstrument.com/proxy/howto.htm
Waarom iemand anoniem zou willen blijven vragen velen zich af. In minder democratische landen zijn er velen die niet willen dat de overheid hun stappen op het internet kunnen volgen. Uiteraard zijn er ook minder legale redenen om anoniem te blijven.
grabber
20 mei 2005, 17:53
Ik weet niet of dit hier goed staat maar het heeft betrekking op het internet.
Is er een methode om mijn IP adres te verbergen of programma'tje.
Ik surf met Firefox, en heb een telenet aansluiting.
Alvast bedankt
Misschien hier:
http://www.pcmesh.com/surf-anonymous.htm
Rurouni
20 mei 2005, 18:09
hier zit je met een 30 mb limiet van download en mensen met adsl kunnen door middel van
het verbreken of verstoppen van hun ip deze limiet omzielen. vandaar mijn vraag niet echt ilegaal
dus gewoon een achterpoortje zoeken
compuchrisje
20 mei 2005, 18:51
Hihi, achterpoortjes zijn altijd illegaal en als iedereen die gebruikt, ligt er weer een nieuwe prijsverhoging of een belasting te wachten voor iedereen. Mss niet illegaal, maar wel asociaal, sorry, mijn mening.