WhiteWolf
20 mei 2005, 19:22
ik heb de volgende vraag hoe kan ik als hoofd gebruiker mijn welkom opstart scherm wijzigen zodat ik niet telkens op dat kadertje met die afbeelding moet klikken vooralleer mijn windows start:confused: :confused: :confused:
configscherm/ gebruikersaccounts / de manier waarop gebruikers zich aan- of afmelden wijzigen.
Ché
WhiteWolf
20 mei 2005, 23:09
configscherm/ gebruikersaccounts / de manier waarop gebruikers zich aan- of afmelden wijzigen.
Ché
ja maar als hoofdgebruiker kan je jezelf niet afmelden toch ???
http://www.microsoft.com/netherlands/ondernemers/tips_trucs_windows/tips_en_trucs_windowsxp_3.aspx#1
WhiteWolf
20 mei 2005, 23:49
thx ghost maar bij deze uitvoering krijg ik dan de klassieke manier om me aan te melden met een wachtwoord ook dit wil ik niet :confused:
wat ik bedoel is dat ik wil dat windows xp pro direkt opstart zonder iets te moeten ingeven of aanklikken dat ik direkt op mijn beraeublad terecht kom :rolleyes:
Shmeggy
21 mei 2005, 00:18
is dat niet alleen zo als er slechts 1 gebruiker is ? (= administrator ?)
Ik ben admin en heb geen andere gebruikers.....dus windows xp start automatisch op (instellingen staat op aanmalden via welkomscherm)
compuchrisje
21 mei 2005, 02:32
Niet alleen wachtwoord hé Spy, je moet in configuratiescherm ook zien of er nog gebruikers in zitten en die wegdoen.
Nickske
21 mei 2005, 02:36
probeer eens bij gebruikeraccount (bij start gewoon eens op die foto drukken)
ga dan naar startpagina > de manier waarop gebruikers... > eerste vinkje uitzetten.
Probeer dit eens, mss help het
http://www.breekpunt.nl/tip.asp?id=736
WhiteWolf
ik ben enige gebruiker (administrator) op pc . is wel xp home. de gast account staat disabled. gebruik geen ww. tijdens opstart komt een screen met welkom op en gaat dan automatisch door zonder dat er op een icoon moet geklikt worden.
Ché
WhiteWolf
21 mei 2005, 13:03
thx aan de leden die met tips afkomen ik ga het eens proberen en laat jullie nog iets weten want vroeger had ik dit soort probleem niet maar nu met mijn xp te herinstalleren heb ik iets fout ingegeven maar wat blijft mijn vraag maar zal eens zien of jullie hulp helpt.
thx
mvg WhiteWolf
WhiteWolf
21 mei 2005, 14:17
beste leden mss is dit een tip voor iemand die dit ook meemaakt maar ik heb het als volgt op kunnen lossen even kort uitlegen;)
Configuratiescherm,Gebruikersaccount dan mijn account aangeklikt en daar mijn netpaspoort verwijderd dan Administrator aangeklik en verwijderd dan pc herstart en het was opgelost:cool:
nog even allemaal bedanken voor jullie hulp.
hier mag slotje op :D maar waar is dat slotje:p weer iets om te zoeken:cry: