Ik werk momenteel met office 2000 maar wil overschakelen naar 2003.
Moet ik eerst 2000 eraf gooien en dan 2003 installeren en blijven mijn bestanden aangemaakt in office behouden ? Blijft outlook express automatisch mijn standaard emailhandler. Hoe doe ik dit praktisch zonder iets te verklooien ? Of schrijft 2003 gewoon over 2000 ? Bedankt alvast voor de reply .
Biep
Martijnc
20 mei 2005, 19:37
gewoon 2003 instaleren 2000 verdwijnd dan gewoon
ofwel kan je dit kiezen in de setup
outlook express heeft in tegenstelling tot outlook niets met office te maken.
zou wel eerst de 2000 verwijderen via configscherm en dan pas de 2003 erop zetten. je bestanden blijven behouden en worden via hun extensie herkend door 2003. het is msschn wel mogelijk dat je (zeker bij excel) een melding zal krijgen de eerste keer dat je een bestand opendoet dat het uit een oudere office versie komt en of het mag aangepast worden. gewoon doen.
Ché
ps: als je kiest voor aangepaste installatie kun je zelf bepalen welke office onderdelen je op je schijf wil. is wel belangrijk ivm met clipart gallerij. andes moet je elke keer je een illustratie wil je cd van office insteken
compuchrisje
20 mei 2005, 21:30
Jup Ché heeft gelijk, eerst de vorige versie volledig on-installeren, anders krijg je nadien problemen. Documenten van vorige versies worden meestal geaccepteerd, dat is geen hinderpaal.
Martijnc
20 mei 2005, 21:30
je moet de oude versie niet eerst verwijderen :s
grabber
20 mei 2005, 21:37
Eerst oude versie uninstallen, kleine moeite en voorkomt misschien een hoop ellende.
Bedankt, ik probeer het vandaag eens.
Biep
Hallo, heb zelf office 2003 over de office 2000 geinstalleerd en nog steeds geen problemen gehad. Als ik kijk bij software vind ik niks meer terug van de office 2000, denk dat die wel verdwenen is.
Groeten
in je register zal je wel nog verwijzingen vinden ;)
Ché
spruit
3 juni 2005, 18:15
Hallo, heb zelf office 2003 over de office 2000 geinstalleerd en nog steeds geen problemen gehad. Als ik kijk bij software vind ik niks meer terug van de office 2000, denk dat die wel verdwenen is.
Groeten
normaal kan men gewoon de 2003 installeren boven de oudere versie, daar de installatie de vorige versie automatisch verwijdert.
MAAR: setup raadt wel aan om de oudere versie van outlook te verwijderen...daar deze anders blijft staan..dus best ff checken...
(dit was in mijn geval toch zo ;))