Volledige versie bekijken : gps bij aldi



mutske
24 November 2005, 22:18
op 30 november komt er bij aldi een mobiel gps navegatiesysteem in de winkel
maar er staat maar weinig info in de folder en ook op de site.
weet er iemand meer ?
dankt u

ghost
24 November 2005, 22:41
Je moet er eens op klikken op die foto van die gps
http://www.aldi.be/ALDI_BN/OFFER_BN/index.htm

tsjonker
24 November 2005, 22:53
Beoordeling van hetgeen ik kan lezen op de site (wat niet veel specifieke informatie is):


processor snelheid: 300 MHz GOED
3,5" LCD display: GOED
256 Mb geheugenkaart: EEN BEETJE WEINIG (afhankelijk van hoeveel landen je op je kaartje wil natuurlijk)
64 Mb geheugen: GOED
Garantie: GOED
299 euro: GOED

Kritische vragen:
Standtijd batterij/ soort batterij
Meegeleverde accesoires ivm bevestiging in de auto, fiets, ...
Afmetingen
Touchscreen

whoopie
25 November 2005, 01:34
kortom tsjonker, hieruit mogen we cloncluderen dat het een deftig toestel is ???

de jean
25 November 2005, 15:33
ja, als de ingebouwde receiver zijn signaal vast houdt ... daar zijn regelmatig probs mee bij andere toestellen.

Firekoen
25 November 2005, 16:56
ik ben perssonlijk voorstander van een pda met ingebouwde gpsontvanger,

daar zet je een navigatieprogramma op naar je eigen keuze.

Mak
25 November 2005, 17:12
Denk wel voor de prijs dat Aldi vraagt dat het een redelijk goed toestel is.

tsjonker
26 November 2005, 19:52
Ik dacht dat mijn mening wel ging doorschemeren. Ik kan niet klaar en duidelijk zeggen dat het goed is. Hetgeen ik ken van gegevens is goed, maar je zou best als je gaat kijken een antwoord zoeken op mijn vragen die ik gesteld heb.

Past het toestel deftig in je zak, handtas, ...
Hoeveel weegt het. Voor het geval dat je het in je jas steekt als je uit de auto gaat. Kan zijn als het veel weegt dat je scheef gaat beginnen lopen of minstens je vest scheef hangt.

Het zal normaal gezien wel een touchscreen zijn, maar is dit niet het geval raad ik het niet aan om te kopen. Is niet zo makkelijk in de auto.

De standtijd van de batterij. Je moet toch enkele uren (het geldende minimum is 2 u) kunnen rondwandelen zonder dat je gps je in de steek laat.

De keuze is aan jullie. Het belangrijkste van de niet vermelde gegevens vindt ik de standtijd van de batterij. Als deze goed is zou ik voor zo'n prijs niet aarzelen.

de jean
27 November 2005, 08:56
Ik dacht dat mijn mening wel ging doorschemeren. Ik kan niet klaar en duidelijk zeggen dat het goed is. Hetgeen ik ken van gegevens is goed, maar je zou best als je gaat kijken een antwoord zoeken op mijn vragen die ik gesteld heb.

Past het toestel deftig in je zak, handtas, ...
Hoeveel weegt het. Voor het geval dat je het in je jas steekt als je uit de auto gaat. Kan zijn als het veel weegt dat je scheef gaat beginnen lopen of minstens je vest scheef hangt.

Het zal normaal gezien wel een touchscreen zijn, maar is dit niet het geval raad ik het niet aan om te kopen. Is niet zo makkelijk in de auto.

De standtijd van de batterij. Je moet toch enkele uren (het geldende minimum is 2 u) kunnen rondwandelen zonder dat je gps je in de steek laat.

De keuze is aan jullie. Het belangrijkste van de niet vermelde gegevens vindt ik de standtijd van de batterij. Als deze goed is zou ik voor zo'n prijs niet aarzelen.
en zeker het type batterij nakijken ! Als je niet permanent mag bijladen of je moet telkens volledig ontladen is het toestel al een pak minder aantrekkelijk.

andre verspeete
27 November 2005, 15:36
In de makro van volgende week staat een mio 168 palmtop pc met volledige navigatie voor de prijs van 299 euro steraanbieding.
Ik heb dezelfde gekocht in de makro voor 329 euro,en ben er heel tevreden over.
Ik zou niet twijfelen.

baronvonkneukel
27 November 2005, 15:48
Hoe zit het met de software, is deze makkelijk te verkrijgen?? Toch handig als je kan update. Tís maar een gedachte gang.

de jean
27 November 2005, 15:51
In de makro van volgende week staat een mio 168 palmtop pc met volledige navigatie voor de prijs van 299 euro steraanbieding.
Ik heb dezelfde gekocht in de makro voor 329 euro,en ben er heel tevreden over.
Ik zou niet twijfelen.in men bestelde wagen staat een 7' kleurennavigatie op dvd met touch-screen, ik doe dus mijn tomtom 700 van de hand ... en de mio is idd een fijn toestel, ken iemand die em gebruikt, isser happy mee.

baronvonkneukel
27 November 2005, 16:48
link (http://www.digitalsonline.nl) heelveel info over pda en gps:p

de jean
27 November 2005, 16:56
link (http://www.digitalsonline.nl) heelveel info over pda en gps:pmooi zo !

tsjonker
27 November 2005, 18:04
allemaal naar de makro dan. Ikzelf heb er zo eentje en ik ben er enorm tevreden over. Voor hetzelfde geld en zeker goed