Volledige versie bekijken : Echt hulp nodig!!!



jensman
25 November 2005, 13:13
kmoet voor school een powerpoint presentatie make, das zogoe as af ma kmoet nog 1 dink wete en niemand blijkt da te wete, wanneer kunde enkel op smallband( en as ge zegt da ge bij een of andere provider een smallbandverbing koopt telt ni) Tmoet dus zen da ge op geen enkele manier breedband kan gebruike. Zo snel nodig aub!!!!

Icemar
25 November 2005, 14:01
wat moet je doen deze vraag stelling is niet echt duidelijk

Heezy
25 November 2005, 14:02
Bedoel je soms bv. een gewone 56K inbelverbinding ofzo?

Simply
25 November 2005, 14:08
Indd, als je enkel een small-band modem hebt!

Of wanneer je over je limieten zit, word je automatisch ook om small-band gegooit!!

Indien het gewenste antwoord er niet bijzit, gelieve ietsje meer info te geven aub!!

sniffer
25 November 2005, 15:33
zoals ik het interpreteer word er gevraagd hoe een powerpoint zo gemaakt kan zijn dat je hem enkel kan openen met smalbandverbinding? ik heb geen idee of dat zou kunnen.

en ... stel mss je vraag eens in het nederlands zodat iedereen hem kan begrijpen ;)

Red Wodka
25 November 2005, 15:53
zoals ik het interpreteer word er gevraagd hoe een powerpoint zo gemaakt kan zijn dat je hem enkel kan openen met smalbandverbinding? ik heb geen idee of dat zou kunnen.

en ... stel mss je vraag eens in het nederlands zodat iedereen hem kan begrijpen ;)

zou idd al een goed begin zijn om in het nederlands te schrijven
en ik versta het ook zoals u sniffer

Firekoen
25 November 2005, 16:38
ik denk dat hij ne powerpoint aan het maken is over hoe op smallband te geraken,

nietwaar jensman

Kokki
25 November 2005, 16:48
Of wanneer je over je limieten zit, word je automatisch ook om small-band gegooit!!


Bij Tiscali indertijd was dat niet zo, daar kon je geen volumepacks kopen. Je werd dus niet op smalband gegooid maar er werd je direct aangerekend. Hier had je dus geen keuze.
Ik weet niet of er nog providers zijn die dit systeem hanteren.

J.W.
28 November 2005, 17:11
kmoet voor school een powerpoint presentatie make, das zogoe as af ma kmoet nog 1 dink wete en niemand blijkt da te wete, wanneer kunde enkel op smallband( en as ge zegt da ge bij een of andere provider een smallbandverbing koopt telt ni) Tmoet dus zen da ge op geen enkele manier breedband kan gebruike. Zo snel nodig aub!!!!

Bedoelt u soms dit:
- Wanneer er geen kabelaansluiting mogelijk is en u te ver van een telefooncentrale woont om ADSL te kunnen gebruiken. Dan blijft enkel de mogelijk over om een V90 modem te gebruiken (als u een vaste telefoon hebt) of anders een satelietverbinding aan te vragen.

Sille
28 November 2005, 17:56
ja jensman zit dus bij mij in de klas en wij moetten zo allemaal nen powerpoint maken over verschillende onderdelen ik heb technische aspecten hij heeft internet geloofek maar hij kan thuis niet op zijn pc wegens slechte resultaten pc afgepakt

MagisterMagic
28 November 2005, 19:04
voilá, dat ist...door verbod van de ouders zit je direct op "supersmalband"

sniffer
28 November 2005, 19:58
mag hij dat dan niet bij jou komen doen dan?
;)

Kokki
28 November 2005, 23:28
en op school dan, tijdens de les informatica ;)
Vraag hem maar eens wat ie juist moet hebben, dan kunnen we verder :)

ciriel
29 November 2005, 11:37
dat is nieuw nederlands zeker:foei: :foei: :foei:

jensman
1 December 2005, 19:03
Kzou ook ff providers moete hebbe die alleen maar smallband levere, en ik zou dus ook moeten weten waneer je geen mogelijk hebt waardoor je breedband kan gebruiken. alvast merci, dees is den laatsten dag dak et kan make dus plz help as fast as posible =)

Kokki
1 December 2005, 19:24
Ook smalband? Bedoel je die nog inbelverbindingen hebben?

jensman
1 December 2005, 19:33
Srr e, ken nu veel van pc's, ma intelverbinding?

jensman
1 December 2005, 19:47
hmmmm, k, kom tot conclusie dak weet da da is :p omg, ik zen echt lomp, ma k, waarvoor dient de netwerkkaart eigelijk?

Nikolas
1 December 2005, 20:25
Om je te voorzien van internet.
De netwerkkaart is verbonden met je modem, die op zijn beurt het internet ontvangt via de kabel/telefoonlijn.
De gegevens die de netwerkkaart krijgt, stuurt hij door naar de computer en zorgt er voor dat jij op het internet kan.

Kokki
1 December 2005, 20:28
maar je hebt geen netwerkkaart nodig om op het internet te geraken. Met een USB-modem gaat het ook.
Voor inbelverbindingen heb je meestal een interne 56K modem. Dit is het systeem dat voor de ADSL kwam. Belgacom en Scarlet hebben deze nog. EDPNet en euphony ook dacht ik.
Voor een ethernetmodem heb je dus een netwerkkaart nodig.

Edit: een inbelverbinding is dus een internetverbinding waarbij je gebruik maakt van een 56K modem en waarbij je nog inbelt bij je provider. Dit is de langzaamste internetverbinding op dit moment. Er is geen abonnementsgeld te betalen, alleen de telefoonkosten ijn voor jouw rekening.

Nikolas
1 December 2005, 20:46
maar je hebt geen netwerkkaart nodig om op het internet te geraken. Met een USB-modem gaat het ook.
Voor inbelverbindingen heb je meestal een interne 56K modem. Dit is het systeem dat voor de ADSL kwam. Belgacom en Scarlet hebben deze nog. EDPNet en euphony ook dacht ik.
Voor een ethernetmodem heb je dus een netwerkkaart nodig.

Edit: een inbelverbinding is dus een internetverbinding waarbij je gebruik maakt van een 56K modem en waarbij je nog inbelt bij je provider. Dit is de langzaamste internetverbinding op dit moment. Er is geen abonnementsgeld te betalen, alleen de telefoonkosten ijn voor jouw rekening.

Nog vóór 56K had je de 28K inbellijn...(ff ter info;))

Kokki
1 December 2005, 21:39
ja, da's waar, maar zou die nu nog gebruikt worden? Die is nu toch echt antiek he. :)