Volledige versie bekijken : outlook express probleem

seppe007
20 mei 2005, 22:09
Een vriend van mij heeft een mailtje gekregen van een bekende van hem ,maar als hij dit mailtje wil openen loop het programa vast en het verwijderen gaat ook al niet. Wat kan hij doen omdat mailtje te verwijderen.:(

grabber
20 mei 2005, 22:12
Misschien het mailtje via de webmail verwijderen?

seppe007
20 mei 2005, 22:19
Misschien het mailtje via de webmail verwijderen?

Het klink misschien stom maar hoe doe je dat?;)

grabber
20 mei 2005, 22:22
Gewoon inloggen op de homepage van je provider, dan naar webmail gaan, gebruikersnaam en wachtwoord invullen die je gekregen heb bij de aanschaf.
Dan desbetreffend mailtje verwijderen.

seppe007
20 mei 2005, 22:24
Gewoon inloggen op de homepage van je provider, dan naar webmail gaan, gebruikersnaam en wachtwoord invullen die je gekregen heb bij de aanschaf.
Dan desbetreffend mailtje verwijderen.

Alvast bedankt ik mail het hem dadelijk door.

grabber
20 mei 2005, 22:28
Graag gedaan Seppe.

spruit
24 mei 2005, 19:34
Een vriend van mij heeft een mailtje gekregen van een bekende van hem ,maar als hij dit mailtje wil openen loop het programa vast en het verwijderen gaat ook al niet. Wat kan hij doen omdat mailtje te verwijderen.:(

Misschien eens vragen aan je vriend om hem hier lid te maken...;)

seppe007
1 november 2005, 08:15
Misschien eens vragen aan je vriend om hem hier lid te maken...;)
Hij is bang om hier op het forum vast te lopen om dat hij twijfeld aan zijn eigen.

oogje200
2 november 2005, 19:42
als je je mails hebt binnengehaald kan je ze niet meer bekijken via de webmail van je provider. Probeer die mail eens op te slaan in een tijdelijke map in mijn documenten, en probeer hem dan eens te verwijderen.