Volledige versie bekijken : telenet hotspot



broekie
4 December 2005, 13:54
Vraagje van een vriend van mij.

In de omgeving is er een hotspot van Telenet. Vooraan in het huis kan ik de hotspot ontvangen, maar waar mijn computer staat kan ik dit niet meer. Bestaat er een toestelletje (met router ?) dat ik eventueel in huis kan plaatsen waar ik de hotspot ontvang en dat ik dan doorstuur naar mijn pc (evt. wireless of via kabel)


groetjes broekie

PorkyFrost
4 December 2005, 14:32
dus je wil van die hotspot gebruik maken in je huis?
een range expander is denk ik wat je nodig hebt ;)
link: http://www.linksys.com/servlet/Satellite?childpagename=US%2FLayout&packedargs=c%3DL_Product_C2%26cid%3D1130267578138&pagename=Linksys%2FCommon%2FVisitorWrapper

spruit
4 December 2005, 14:34
Vraagje van een vriend van mij.

In de omgeving is er een hotspot van Telenet. Vooraan in het huis kan ik de hotspot ontvangen, maar waar mijn computer staat kan ik dit niet meer. Bestaat er een toestelletje (met router ?) dat ik eventueel in huis kan plaatsen waar ik de hotspot ontvang en dat ik dan doorstuur naar mijn pc (evt. wireless of via kabel)


groetjes broekie

en waarom wil je vriend dat doen? Men moet er toch voor betalen? En hij heeft al een abonnement bij telenet...
'k zie het nut niet ervan in ;)

PorkyFrost
4 December 2005, 14:41
en waarom wil je vriend dat doen? Men moet er toch voor betalen? En hij heeft al een abonnement bij telenet...
'k zie het nut niet ervan in ;)
waar staat er dat hij al een abbo heeft?
en ja voor een hotspot moet je betalen, de code wordt veranders per uur ofzo en dan moet je die code "kopen" aan de balie of waar die hotspot ook is ;)

spruit
4 December 2005, 19:20
waar staat er dat hij al een abbo heeft?
;)

ik ga uit van de veronderstelling dat hij al een isp heeft.. ;)

PorkyFrost
4 December 2005, 23:57
ik ga uit van de veronderstelling dat hij al een isp heeft.. ;)
dan zou het inderdaad wel niet slim zijn om van die hotspot je internet "af te tappen" om het zo uit de drukken :p

broekie
5 December 2005, 10:15
het is een zelfstandige die die hotspot in de winkel heeft maar die dat in zijn huis ook zou willen gebruiken .