Volledige versie bekijken : liedjes bij op een cd branden!



gentle suzy
9 December 2005, 17:21
hoi

wat moet ik juist doen om op een reeds gebrande cd nog liedjes bij te branden?
ik werk met nero start smart !
want ik krijg steeds melding dat ik eerst mijn schijf moet wissen ,en het is de bedoeling dat er nog andere bij op komen! en er is nog plaats op het cdke over !

groetjes:)

Nikolas
9 December 2005, 17:42
Heb je de cd gesloten?

gentle suzy
9 December 2005, 17:56
nu vraag je wat ! hoe kan ik dat zien dat hij gesloten is dan?ik ken er echt niet zoveel van ze!:verlegen:

slicky
9 December 2005, 17:58
wanneer je start met een cd te branden kun je kiezen voor multisessie,wanneer je dit niet doet sluit hij de cd af en kun je geen bestanden meer bijvoegen;)

Peter.B
9 December 2005, 20:24
slicky

wanneer je start met een cd te branden kun je kiezen voor multisessie,wanneer je dit niet doet sluit hij de cd af en kun je geen bestanden meer bijvoegen
als ik mijn cd niet afsluit,dan wordt de cd niet afgespeelt op mijne cdspeler.maar het is wel een oude stereo installatie(15 jaar).is dat nu anders?

Clioke16V
9 December 2005, 21:51
slicky

als ik mijn cd niet afsluit,dan wordt de cd niet afgespeelt op mijne cdspeler.maar het is wel een oude stereo installatie(15 jaar).is dat nu anders?

cd zelf durf ik niet zeggen, ik brandt alles mp3 multisessie en mijn autoradio kan dit zonder probleem afspelen, gewoon cd weet ik zelf niet :s

Nostradamus
9 December 2005, 23:02
slicky

als ik mijn cd niet afsluit,dan wordt de cd niet afgespeelt op mijne cdspeler.maar het is wel een oude stereo installatie(15 jaar).is dat nu anders?

Oude of nieuwe installatie speelt geen rol hoor. Met cd-rw heb je dat, die zijn normaal geschikt voor data op te branden (desnoods in multiesessie). CD-R zijn het beste geschikt voor audio te branden. Je kan bvb in Nero toch zien dat je cd bijna vol is geladen zodat je de CD-R tenvolle benut. In de Nero wizzard (audio) wordt men nog verwittigd: 'Voor audio compilaties is het gebruik van CD-RW's niet aan te bevelen, omdat veel audio cd spelers niet in staat zijn deze cd's te lezen' (a)

whoopie
10 December 2005, 01:01
ik denk zelfs dat je de optie "finalize" of " afsluiten kunt uitschakelen voor je begint te branden ! dit was toch zo met nero 6.6.25 of het nu met de 7 ook nog zo is, heb ik nog niet nagekeken

Peter.B
11 December 2005, 09:13
het gaat inderdaad een audio cd branden zonder hem te laten afsluiten.maar volgens mij,alleen via nero burning rom,niet met express.
ik doe het zo;nero buring rom-(in de rechter colom) cd extra-(onder links)nieuw-rechts gaan zoeken naar uw audio bestanden en naar links slepen.
van boven op recorder klikken-compilatie branden en bij actie "cd sluiten(verder schrijven niet meer mogelijk" uitvinken en dan op branden.
dit is met nero7.

marco
11 December 2005, 09:34
Ik gebruik ook nero 7 maar kan "cd sluiten" niet wegvinken dat is donker gekleurd,hoe zou dat komen?
groetjes marco:close:close

Peter.B
11 December 2005, 10:14
marco,je moet wel cd extra nemen,niet cd (gemengde modus).

marco
11 December 2005, 12:49
Dipsy,dat blijft nog altijd hetzelfde,kan niet uitvinken.
wel bedankt voor de snelle reactie.(crash)

Peter.B
12 December 2005, 07:47
als je op nero burning rom geklikt hebt,dan krijg je nieuwe compilatie.vanboven naast info staat multisessie,daarop klikken en dan zal je zien staan "continue multisession disc" dat aanvinken.en dan gewoon verder doen.

nieuw-rechts gaan zoeken naar uw audio bestanden en naar links slepen.
van boven op recorder klikken-compilatie branden en bij actie "cd sluiten(verder schrijven niet meer mogelijk" uitvinken en dan op branden.
dit is met nero7.