Volledige versie bekijken : tom tom op laptop zetten



goodpitcher
9 December 2005, 22:06
hey
ik heb tomtom 3 op mijn pocket pc staan maar kan ik die ook instaleren op mijn laptop

greetz

Clioke16V
9 December 2005, 22:27
Heb je een satteliet onvanger in je laptop zitten > zoniet zal je niet veel signaal ontvangen, en die Tomtom 3 software is geschreven voor pocket pc's > dus ik twijfel er sterk aan. ( maar het zou kunnen )

vanic
10 December 2005, 16:16
Tom Tom gaat niet voor de laptop... ontvanger of niet... Alturion gaat bv. wel.

ruvl
13 December 2005, 11:21
bij alturion gaat het zeer goed maar je moet een ontvanger hebben

goodpitcher
14 December 2005, 19:28
ontvanger heb ik maar ik zal alturion dan downloaden,ik wou tom tom gebruiken omdat ik die gewoon ben
toch bedankt voor de reactie
goodpitcher

caught
25 December 2005, 11:50
[quote=goodpitcher]ontvanger heb ik maar ik zal alturion dan downloaden,ik wou tom tom gebruiken omdat ik die gewoon ben.


Mits een beetje computerkennis kan dat ook met Tomtom en alle andere PDA-programma's. Je emuleert op je Laptop een PDA, en daarin draai je dan je favoriete PDA-programma.

Greetz.

spruit
25 December 2005, 17:58
ontvanger heb ik maar ik zal alturion dan downloaden,ik wou tom tom gebruiken omdat ik die gewoon ben
toch bedankt voor de reactie
goodpitcher

kdenk als je eens tom tom gewoon bent, je niet zo tevreden zal zijn van alturion.
Ps, mijn directeur gebruikte vroeger alturion, is er niet over te spreken.
Nu tom tom, en de hemel schijnt.....;-)

vanic
25 December 2005, 19:40
kdenk als je eens tom tom gewoon bent, je niet zo tevreden zal zijn van alturion.
Ps, mijn directeur gebruikte vroeger alturion, is er niet over te spreken.
Nu tom tom, en de hemel schijnt.....;-)

voor een pda zal dit kloppen ... voor een laptop zou ik toch eens willen weten hoe men dan tomtom aan de praat krijgt...( vraagje aan caugt eigenlijk...)

caught
25 December 2005, 20:13
Ik kwam dit eigenlijk toevallig tegen op een ander forum, en dacht er misschien iemand hier mee te helpen. Mocht iemand het uitproberen i.c.m. tomtom dan zijn reacties welkom.

http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?familyid=eec33ae3-c129-4c25-abaa-18e8e842178f&displaylang=en

spruit
25 December 2005, 21:51
voor een pda zal dit kloppen ... voor een laptop zou ik toch eens willen weten hoe men dan tomtom aan de praat krijgt...( vraagje aan caugt eigenlijk...)

ook waar ;)

Wayne
30 December 2005, 20:59
Heb het deze week weer mogen ervaren.
In tomtom zitten nog zware fouten.
Is nog veel werk aan om deze op punt te stellen??
Voor een hobby gebruiker is het goed.
voor professioneel gebruik kan je beter een ander pakket aanschaffen
Zoals vb VBO DAYTON
Hangt wel een prijskaartje aan.

caught
30 December 2005, 21:51
[quote=Wayne]

Welke fouten bedoel je dan juist?? Ik gebruik TTM en heb geen klachten.<o =""></o>
Brengt me overal feilloos op m’n bestemming.<o =""></o>
Daar ik weinig ervaring heb met andere navigatiesoft vraag ik me af wat er nog beter kan???

Wayne
30 December 2005, 22:32
Doodlopende banen gisteren ondervonden toen ik in Meer aan het rijden was
Verkeerde route aangeven.
Als ik al de fouten moest opnoemen die ik heb ervaren als vrachtwagen chauffeur dan had ik een dik boekje.
Eerst deed ik de moeite om de fouten te melden aan tele atlas.
tot er een mail kwam dat het niet kon.
Heb hen toen voorgesteld om de proef op de som te nemen.
Sindsdien is het stil.

caught
30 December 2005, 23:15
Als je dagelijks met een vrachtwagen op de baan bent kom je waarschijnlijk wel eens gekke dingen tegen, en als je dan moet omkeren kan ik je wel begrijpen. Persoonlijk ben ik er hééél tevreden over TT. <o =""></o>

sven
17 January 2006, 14:27
Ik kwam dit eigenlijk toevallig tegen op een ander forum, en dacht er misschien iemand hier mee te helpen. Mocht iemand het uitproberen i.c.m. tomtom dan zijn reacties welkom.

http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?familyid=eec33ae3-c129-4c25-abaa-18e8e842178f&displaylang=en

ik kan hem niet afhalen van die site dat jij heb gezegt kun je me zeggen waar ik hem nog kan afhalen

caught
17 January 2006, 19:48
ik kan hem niet afhalen van die site dat jij heb gezegt kun je me zeggen waar ik hem nog kan afhalen

Ik kan hem gewoon downloaden achter een validation test, anders ken ik geen alternatief, google misschien?

kekelen
18 January 2006, 15:14
hier kan je hem zo afhalen:


http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=a120e012-ca31-4be9-a3bf-b9bf4f64ce72&DisplayLang=en




ik kan hem niet afhalen van die site dat jij heb gezegt kun je me zeggen waar ik hem nog kan afhalen