Volledige versie bekijken : Beveiliging op Word Document.



Michsken
12 December 2005, 23:30
Hallo iedereen,

Enkel topics hieronder staat een vraag van een persoon i.v.m. de beveiliging op een excell werkblad. Wel ik heb hetzelfde voor maar dan op een word document.
Een ex-collega is in niet al te beste omstandigheden vertrokken en heeft op een belangrijk document een beveiliging gezet. Het is wel mogelijk om dit bestand opnieuw te maken, maar dit is een tijdrovende bezigheid en we hebben dit document liever vandaag dan morgen terug nodig.
Kunnen jullie me helpen?

P.s. ik wist niet of ik een nieuw topic mocht openen of dat ik best verderging in het excell topic sorry als ik iets verkeerd deed.

Alvast bedankt voor de reacties (y)

compuchrisje
13 December 2005, 00:50
http://lastbit.com/regsnap/default.asp
probeer het hier eens mee, is wel trial, maar is voldoende voor één keer niet?

J.W.
13 December 2005, 00:55
Hallo iedereen,

Enkel topics hieronder staat een vraag van een persoon i.v.m. de beveiliging op een excell werkblad. Wel ik heb hetzelfde voor maar dan op een word document.
Een ex-collega is in niet al te beste omstandigheden vertrokken en heeft op een belangrijk document een beveiliging gezet. Het is wel mogelijk om dit bestand opnieuw te maken, maar dit is een tijdrovende bezigheid en we hebben dit document liever vandaag dan morgen terug nodig.
Kunnen jullie me helpen?

P.s. ik wist niet of ik een nieuw topic mocht openen of dat ik best verderging in het excell topic sorry als ik iets verkeerd deed.

Alvast bedankt voor de reacties (y)

Probeer het eens te openen met OpenOffice 2.0 of plaats eens een url naar dat doc zodat het kan gedownload worden.

spruit
15 December 2005, 20:25
Hallo iedereen,

Enkel topics hieronder staat een vraag van een persoon i.v.m. de beveiliging op een excell werkblad. Wel ik heb hetzelfde voor maar dan op een word document.
Een ex-collega is in niet al te beste omstandigheden vertrokken en heeft op een belangrijk document een beveiliging gezet. Het is wel mogelijk om dit bestand opnieuw te maken, maar dit is een tijdrovende bezigheid en we hebben dit document liever vandaag dan morgen terug nodig.
Kunnen jullie me helpen?

P.s. ik wist niet of ik een nieuw topic mocht openen of dat ik best verderging in het excell topic sorry als ik iets verkeerd deed.

Alvast bedankt voor de reacties (y)

bedoel je deze http://www.ivanhoejupiler.be/t22490-word-document-beveiligen.html

vind niet echt dat dit dezelfde vraag is die je hier nu stelt

Ché
15 December 2005, 21:11
@ Michsken:
Is dat op een netwerk??

Misschien kan je het oplossen door een administrator te laten inloggen en die eigenaar laten worden van het bestand in kwestie.

wasbeertje
15 December 2005, 21:15
WACHTWOORD VAN EEN BEVEILIGD DOCUMENT VERGETEN?
Het gebeurt soms wel eens dat je een Word-document volledig beschermd met wachtwoord. Je kan het document alleen lezen en afdrukken. Je wachtwoord ben je vergeten. Om de beveiliging toch uit te zetten zodat je aan je document kan werken ga je zo tewerk
Ga naar Bestand en selecteer Opslaan als. Geef een naam op en kies voor Bestand opslaan als RTF-formaat.
Sluit nu het bestand. Open het RTF-bestand. Kies Extra Documentbeveiliging afzetten. Nu vraagt Word geen wachtwoord meer en kan je terug aan het document werken.

mss heb je hier iets aan, heb dit al eens gebruikt en het werkte

veel succes

groetjes

wasbeertje