Volledige versie bekijken : gif animatie's samenvoegen

Silverwing
13 december 2005, 21:54
Ik heb in outlook expres een kerstafbeelding gemaakt bestaande uit een achtergrond in gif en daarop nog een aantal gif afbeeldingen gezet.
Wat ik graag zou bekomen is die afbeelding met om het even wat te kunnen opslaan zoals ze is,dus alle gif afbeeldingen moeten hun eigenheid bewaren inclusief de achtergrond maar het zou 1 afbeelding moeten zijn.
Voorbeeld,in photoshop plak je een aantal afbeeldingen in een andere en maakt er dan 1 laag van.Dit zou dus moeten gebeuren met die afbeelding die nu in mijn map concepten staat om te verzenden.
Ik heb al de afbeeldingen ook los in mijn afbeeldingen staan,maar ik krijg met geen enkel programma het resultaat zoals in outlook expres.
Momenteel heeft ons aller beaaatje alles doorgestuurd gekregen maar mss zijn er hier nog mensen die een idee hebben hoe het mogelijk zou zijn.

Beatje
13 december 2005, 22:30
http://img288.imageshack.us/img288/3513/sliver9ir.gif
zo goed??
heb hem ook nog in flash voor je.
heb hem in flash gemaakt en omgezet als gif nu.
dat gaat sneller.........

compuchrisje
14 december 2005, 00:55
Hey toffff!!!! mag ik hem inpikken?

Beatje
14 december 2005, 01:00
Van mij wel zal silverwing nie erg vinden toch??;)

Nostradamus
14 december 2005, 01:43
Amaaaaai Beaaaaaatje, weer een prachtwerk (y) en dit op 1024x768 mmmmm (a)

Silverwing
14 december 2005, 07:30
Bea Ik kan u niet genoeg bedanken,werkelijk fantastisch!(y) (y) :thx :thx :thx :thx :thx :thx :thx :thx :thx Ik hoop nu enkel nog dat er een uitleg komt van iemand zo dat ik het ook kan,heb hier nog een aantal van die mooie gifs om een kaart te maken.

Beatje
14 december 2005, 07:52
In flash maken gaat sneller en is veel mooier silverwing.
Van icemar staan lesjes hier bij de topic flash als je die nu eens ga proberen dan gaat dat vast lukken.
Als je gewoon een kaartje met wat minder animatie wil dan nog eens goed kijken naar mijn uitlegje bij de topic kaart maken.
Je moet even weten hoe je iets moet doen maar is ook veel oefenen;)

Silverwing
14 december 2005, 08:05
Ga die flash toestanden eens bekijken,heb hier al menig werkje gezien dat zo gemaakt is,het word tijd dat ik weer eens iets nieuws ga leren.

dikkeveertiger
14 december 2005, 08:24
leuk als je dit kan

stallion
14 december 2005, 09:17
Prachtig, kan dus ook als active wallpaper gebruikt worden;)

zo goed??
heb hem ook nog in flash voor je.
heb hem in flash gemaakt en omgezet als gif nu.
dat gaat sneller.........