Volledige versie bekijken : bestandje afspelen



anubis
14 December 2005, 08:02
hey heb de mail gekregen voor de pluim en heb dan een mailke gestuurd(is echt het minste): ik heb een bestandje die ik nie kan afspelen dus,als ik hem opsla gaat het wel maar va,nuit de outlook werkt het niet.weet nu niet of ik deze juist heb geupload:p maar leg het even uit :het is een geel cdtje met een klein blauw pijltje in de rechterhoek(is het wel gelukt veel plezier om ernaar te kijken

ps ik wou dus weten hoe ik dit bestandje kan laten afspelen in mijn outlook

Baloeke
14 December 2005, 12:04
In outlook zelf kan je geen bijlage laten afspelen, zoals je filmke. Outlook is een programma dat bestend is voor mails te verzenden en te ontvangen. En bijlage in een mail moet telkens geopend worden met het bijhorende programma.

anubis
14 December 2005, 18:04
???voor ik dit voor had kon ik gewoon een bijlage openen en dit direct afspelen,maar dit had dan het icoontje van mediaplayeren ,kon ik wel afspelen,nu moet ik het eerst opslaan in een map.toch bedankt voor de raad

Red Wodka
14 December 2005, 18:37
heb je niets anders geinstaleerd op je pc waardoor die nu in je outlook voorang krijgt op je mediaplayer mss een progje om cd's of zo te branden waar er ook een player in zit om muziek af te spelen

ronnyking
14 December 2005, 20:08
werk je met windows xp?
zoja open dan het startmenu --> programmatoegang en instellingen
daar kies je bestand dat je wil afspelen en geef je aan dat ie moet openen met de mediaspeler.
succes