Volledige versie bekijken : msconfig - opstarten....

jerrythealien
21 mei 2005, 14:27
Als ik via msconfig ga kijken welke progs er allemaal opstarten, dan is er een regel zonder naam in de lijst "opracht"!? de lokatie is HKCU\SOFTWARE\microsoft\currentversion\run

wat moet ik hiermee aanvangen en wat is dit?

Kokki
21 mei 2005, 17:28
Dat kan vanalles zijn. Als je het echt wilt weten klik je hem gewoon uit en start de pc terug op. Als je geen problemen hebt kan je zonder, heb je wel problemen dan zet je hem gewoon terug aan. Ik weet niet of er een mogelijkheid bestaat om te achterhalen wat het net is. Ik heb ook een paar van dei blanco's (gehad).

Groetjes

Ché
21 mei 2005, 18:46
staat hier ook in de lijst

Ché

diedie
22 mei 2005, 17:46
:cool: Bevat de hoofdmap van de configuratie-informatie voor de gebruiker die momenteel is aangemeld. De mappen, schermkleuren en Configuratiescherm-instellingen van de gebruiker worden hier opgeslagen. Deze gegevens zijn gekoppeld aan het gebruikersprofiel. Deze sleutel wordt soms afgekort tot 'HKCU'.
mvg,

spruit
23 mei 2005, 19:34
:cool: Bevat de hoofdmap van de configuratie-informatie voor de gebruiker die momenteel is aangemeld. De mappen, schermkleuren en Configuratiescherm-instellingen van de gebruiker worden hier opgeslagen. Deze gegevens zijn gekoppeld aan het gebruikersprofiel. Deze sleutel wordt soms afgekort tot 'HKCU'.
mvg,

thks diedie, terug een les rijker ;)

diedie
24 mei 2005, 22:12
:bow: y'our welcome