drennan
21 mei 2005, 14:48
indien iemand zijn hoofdaccountpaswoord vergeten is (er zit maar een account op de pc!!) is het dan mogelijk om nog op een of andere manier in het systeem binnen te raken ??
dbvb
drennan
dbvb
drennan
|
Volledige versie bekijken : accountpaswoord vergeten drennan 21 mei 2005, 14:48 indien iemand zijn hoofdaccountpaswoord vergeten is (er zit maar een account op de pc!!) is het dan mogelijk om nog op een of andere manier in het systeem binnen te raken ?? dbvb drennan Ché 21 mei 2005, 15:01 weet niet zeker of dit lukt. heb het van horen zeggen, dus zelf nooit uitgetest, maar als je de knoopbatterij op het mobo er even uithaalt zou een ww gereset worden. Ché laguna 21 mei 2005, 15:01 ik geloof dat je dat in het bios kunt doen laguna 21 mei 2005, 15:04 zoals che' zegt gaat ook maar je moet dan wel enkele minuten wachten en evt. jumpers op je mobo versteken,raadpleeg je mobo user guide Pilote 21 mei 2005, 15:15 Denk dat het zo kan : probeer in te loggen als admin in veilige modus(f8 drukken tijdens opstarten). En daarmee het wachtwoord verwijderen. Zelf nog niet geprobeerd. Heb het van horen zeggen.;) drennan 21 mei 2005, 16:50 pilote een schot in de roos !!! "opstarten in veilige modus" , heb dit gedaan : dan kreeg ik de mogelijkheid om in te loggen als "administrator" en dat is zonder paswoord , zo kon ik via configuratiescherm het paswoord verwijderen , zo is't gelukt , goed om weten hé met ongeloofelijk veel dank drennan |