Volledige versie bekijken : Nieuwe leuke uitdaging maak een pps: Voornemens 2006



Nostradamus
19 December 2005, 19:17
Wederom een leuke uitdaging, maak een powerpoint voorstelling over 'voornemens 2006'. Dit was een goed idee van Beaaaaaatje. Laat je creativiteit en fantasie de vrije loop en laat u zeker niet afschrikken door kritiek. Deze moet men er nu éénmaal bijnemen. Het is op deze manier dat we allemaal bijleren (y)

Nostradamus
19 December 2005, 20:15
Re: Maak een ppt met kerst-sfeer!!!
Citaat:
Origineel gepost door Beaaaaaatje
Neee deze mag nog nie dicht zijn nog nie klaar he:p ;)

Start jij hem op nostradamas de nieuwe uitdaging?
Maak een pps met voornemens 2006(y)
Ik doe mee kan wel even paar dagen duren maaar hij komt weer.


Dat komt in orde Beaaaaaatje, mijne is bijna af. Ben er nu nog even mee bezig, zodra hij klaar is post ik hem (y)
__________________

(http://imageshack.us/)Voor alle duidelijkheid heb ik bovenstaande er even bijgezet, omdat sommige mensen niet zouden denken: ja dat is gemakkelijk voor Nostradamus, een uitdaging starten terwijl zijn pps al bijna klaar is ;) .
Mijn pps gaat niet over 'mijn persoonlijke' voornemens 2006, het gaat ook niet over een persoon, maar meer over voornemens 2006 in zijn totaliteit. Pffft moeilijk uit te leggen, men kan beter even kijken indien interesse:
http://s46.yousendit.com/d.aspx?id=1QXGDSJHB6O9R1IKPF0V6I3SH4 (http://s46.yousendit.com/d.aspx?id=1QXGDSJHB6O9R1IKPF0V6I3SH4)

sniffer
19 December 2005, 20:19
heb je deze zelf gemaakt? ik heb zo een al in mijn mailbox gekregen.De foto's zijn de zelfde maar de tekst is meestal iets anders.

Anders heeft er iemand de jouwe afgesnoept ;)

Nostradamus
19 December 2005, 20:46
heb je deze zelf gemaakt? ik heb zo een al in mijn mailbox gekregen.De foto's zijn de zelfde maar de tekst is meestal iets anders.

Anders heeft er iemand de jouwe afgesnoept ;)

Dag Sniffer, nu weeral eens 1 ne afgesnoept :evil: . Ik heb een hele tijd geleden zo in die aard al eens 1 ne gemaakt, maar dat was in feite maar een beginsel hoor met powerpoint. Ik ben die dus terug tegen gekomen (mijn werk) in mijn mappen en heb die helemaal herbewerkt nu, foto's bij gezocht, dias bij gezet, kaders rond de foto's en teksten in gezet. Muziek er bij aangepast en dergelijke. Maar ja het is wel degelijk mijn eigen werk hoor. Vroeger heb ik ook eens eigen werk terug gekregen via via, maar dan aangepast met die naam van die 'afsnoeper'. Heb je die pps nog? Die mag je mij altijd zenden hoor, dan kan ik direkt zien of het mijn werk is. Ik ben al een hele tijd op zoek of ik mijn pps niet kan beveiligen, zodat niemand die kan bewerken. In alle geval bedankt dat je het liet weten (y) . Ik ben in feite terug nu met powerpoint begonnen met de Kerstsfeer uitdaging.

sniffer
19 December 2005, 20:48
ik zoek eens of ik die nog heb, ben nu helaas juist pc aan het opruimen dus kan iets beloven.

Ik laat het nog weten.

J.W.
19 December 2005, 21:47
Ik ben al een hele tijd op zoek of ik mijn pps niet kan beveiligen, zodat niemand die kan bewerken.

Extra - Opties - Tabblad beveiliging

Beatje
19 December 2005, 21:59
Notradames dit is er 1 met een gouden randje hoor sjee hij is mooi man(y)
Zal proberen zo ver mogelijk te gaan........
Laat 2006 maar komen.

Nostradamus
19 December 2005, 22:06
ik zoek eens of ik die nog heb, ben nu helaas juist pc aan het opruimen dus kan iets beloven.

Ik laat het nog weten.

Sniffer, bedankt al op voorhand, ik hoop dat je die nog hebt. Want foto's zijn dezelfde schreef je in je vorige post. ( waren het er ook even veel ? - 26 dias ?) Normaal gezien kan dat niet hoor, want ik heb deze powerpoint vandaag maar af gemaakt. Ik heb er wel een paar exemplaren van door gestuurd naar vrienden en kennissen, maar dan was hij in feite nog niet helemaal af. (ik vond hem nog niet goed)
Ik heb mijn pps dus in feite alleen maar hier gepost daarstraks en dan was hij maar juist helemaal afgewerkt. Ziet u maar in mijn eerste post hier.
Ik ben mij nu wel een beetje kwaad aan 't maken want deze powerpoint heeft mij vele uren werk gekost hoor. Ik zou dankbaar zijn indien er nog andere mensen mij het willen laten weten als ze zo een 'nep' pps zouden ontvangen hebben van iemand, die dan ondertekend is met de naam van de namaker als 'auteur'.

sniffer
19 December 2005, 22:12
identiek is ie zeker niet maar die foto's kwamen mij direct bekend voor. Vooral van die poezen in het gras en die poes die van de ene rots naar de andere springt.
ik heb het getoond aan mijn man en hij zegt ook hem te herkennen.

Ik heb al gekeken en zelf heb ik hem waarschijnlijk niet meer maar ik heb een mail gestuurd naar iemand waarvan ik vermoed van wie ik die gekregen heb om te vragen of ze hem nog hebben.

ik hou je op de hoogte.

Icemar
19 December 2005, 22:13
is mooi echt toppie niets meer aan doen klasse

Nostradamus
19 December 2005, 22:24
Extra - Opties - Tabblad beveiliging

Bedankt J.W. maar dat staat er bij mij niet onder opties, heb mij daarvoor ook al suf gezocht, ik heb nog een oudere versie:
http://img343.imageshack.us/img343/8105/opties6fj.jpg

J.W.
19 December 2005, 22:58
Bedankt J.W. maar dat staat er bij mij niet onder opties, heb mij daarvoor ook al suf gezocht, ik heb nog een oudere versie:


Ik heb net het handboek "PowerPoint 2000" van Academic Service doorgenomen.
Er staat niets in over beveiliging van een presentatie. Dat zal dus niet mogelijk zijn.

compuchrisje
20 December 2005, 00:02
Nostra.... ik heb die pps ook in mijn mail gekregen... ik zou in 't vervolg wat opletten wat je op je werk doet of opslaat. Je kan hier niks, maar dan ook niks tegen in brengen.

marley
20 December 2005, 00:04
@Nostradamus,

Heb deze week ook zoiets ontvangen, ik heb hem nog zal hem eens vergelijken.

grt marley

marley
20 December 2005, 00:14
Gevonden, andere muziek en de tekst is een beetje veranderd.

grt marley

compuchrisje
20 December 2005, 00:36
In elk geval is het nog altijd plagiaat, maar nostra heeft geen verweer...

WhiteWolf
20 December 2005, 01:29
héél mooi gemaakt (y) kwas er echt even stil van :wtf: schoon poesje op de laatste dia echt mooi (y) k'geniet er nog van;)

Kapstertje
20 December 2005, 02:38
1 woord:WAUW:wtf:

Nostradamus
20 December 2005, 14:44
Beste mensen, het mysterie van die (nep) pps is opgelost dankzij Sniffer. Ik heb hem toegestuurd gekregen van Sniffer en inderdaad is dat een (kladwerkje) van mij van enige tijd geleden, (2003/2004) hier en daar was inderdaad de tekst anders bewerkt (op sommige dias door iemand anders) nu ik hem terug bekeken heb. Zoals ik in mijn antwoord schreef aan Snipper op 19-12-05 19:46: Dag Sniffer, nu weeral eens 1 ne afgesnoept :evil: . Ik heb een hele tijd geleden zo in die aard al eens 1 ne gemaakt, maar dat was in feite maar een beginsel hoor met powerpoint. Ik ben die dus terug tegen gekomen (mijn werk) in mijn mappen en heb die helemaal herbewerkt nu, foto's bij gezocht, dias bij gezet, kaders rond de foto's en teksten in gezet. Muziek er bij aangepast en dergelijke. Maar ja het is wel degelijk mijn eigen werk hoor. De pps had ook een andere naam gekregen : Plan-2004 en de auteursnaam was veranderd in EID. De tekst in de eerste dia is/was wel 'lachwekkend' veranderd vind ik "2003 is bijna over", wie schrijft er nu zoiets? Zo zie je maar welke circulatie een e-mail kan maken hé. Ik had inderdaad mijn 'kladwerkje' toen doorgestuurd naar enkele mensen die ook pps maken, om even gedachten uit te wisselen. Ik zou ook even van de gelegenheid willen gebruik maken om al de mensen te bedanken die op mijn pps Voornemens 2006 gereageerd hebben. Het geeft altijd een goed gevoel dat er op werk dat je gemaakt hebt complimentjes worden gegeven toch? Ik wens jullie allen nog Prettige Feesdagen!

sniffer
20 December 2005, 14:48
ben blij dat het opgelost is, niettemin vind ik hem heel mooi want anders zou ik dat niet onthouden hebben van in 2003 é?

Heel schoon gedaan maar wel niet mooi van degene die hem herbruikt heeft.
Die pps doorsturen daar is niets mis mee vind ik persoonlijk maar hem veranderen zodat hij zogezegd van jou gemaakt is das beneden alle peil.

Bij deze krijg jij, nostradamus toch nog de verdiende pluimen. (y)

J.W.
20 December 2005, 18:31
1 woord:WAUW:wtf:

Ik zou eerder zeggen: MIAUW

Nostradamus
20 December 2005, 18:36
Ik zou eerder zeggen: MIAUW

Ook een goeike J.W. (y)

sniffer
20 December 2005, 20:04
http://s63.yousendit.com/d.aspx?id=2589ESXYSXHO830XG383VWOBPR

hier is er eentje van mij. Is niet echt met voornemens maar onze wensen voor 2006.
Het is heel eenvoudig want dat is al wat ik kan voorlopig, ik ben al blij dat ik iets kan maken en er is geen muziek omdat ik niet weet wat te kiezen.

De meeste beelden zijn zelf genomen op onze skireis vorig jaar.

Den Jappe
20 December 2005, 22:10
Dag Sniffer, nu weeral eens 1 ne afgesnoept :evil: . Ik heb een hele tijd geleden zo in die aard al eens 1 ne gemaakt, maar dat was in feite maar een beginsel hoor met powerpoint. Ik ben die dus terug tegen gekomen (mijn werk) in mijn mappen en heb die helemaal herbewerkt nu, foto's bij gezocht, dias bij gezet, kaders rond de foto's en teksten in gezet. Muziek er bij aangepast en dergelijke. Maar ja het is wel degelijk mijn eigen werk hoor. Vroeger heb ik ook eens eigen werk terug gekregen via via, maar dan aangepast met die naam van die 'afsnoeper'. Heb je die pps nog? Die mag je mij altijd zenden hoor, dan kan ik direkt zien of het mijn werk is. Ik ben al een hele tijd op zoek of ik mijn pps niet kan beveiligen, zodat niemand die kan bewerken. In alle geval bedankt dat je het liet weten (y) . Ik ben in feite terug nu met powerpoint begonnen met de Kerstsfeer uitdaging.

Nostrodamus, zoekt een mannier om een pps te beveiligen. Dit kan heel simpel met Office xp pro. Maar een beveiliging heef ook zo zijn nadelen hoor, niet iedereen zal dan de pps die beveiligd is zonder problemen kunnen bekijken. Hoe het juist komt of wat de oorzaak kan zijn weet ik echter niet. In het verleden heb ik vele pps'jes beveiligd tegen namaak, maar uit pure ellende ben ik daar van moeten afstappen.
Hier een voorbeeld met een pps waar een beveiliging opstaat, sorry hij is per ongeluk opgeslagen als Presentatie. Klik Hier (http://s46.yousendit.com/d.aspx?id=05XCACJZ5P0TX29V0S17BSL6RC)
Gr...Den Jappe

marley
20 December 2005, 22:33
Mooie foto's sniffer.
Zal er ook ééntje maken deze week.

grt marley

J.W.
20 December 2005, 22:36
Nostrodamus, zoekt een mannier om een pps te beveiligen. Dit kan heel simpel met Office xp pro. Maar een beveiliging heef ook zo zijn nadelen hoor, niet iedereen zal dan de pps die beveiligd is zonder problemen kunnen bekijken. Hoe het juist komt of wat de oorzaak kan zijn weet ik echter niet. In het verleden heb ik vele pps'jes beveiligd tegen namaak, maar uit pure ellende ben ik daar van moeten afstappen.
Hier een voorbeeld met een pps waar een beveiliging opstaat, sorry hij is per ongeluk opgeslagen als Presentatie. Klik Hier (http://s46.yousendit.com/d.aspx?id=05XCACJZ5P0TX29V0S17BSL6RC)
Gr...Den Jappe

Hoe?????

Uw beveiliging werkt niet bij Nostradamus. Die heeft een lagere versie waarin geen beveiliging voorkomt.

Nostradamus
21 December 2005, 01:58
Nostrodamus, zoekt een mannier om een pps te beveiligen. Dit kan heel simpel met Office xp pro. Maar een beveiliging heef ook zo zijn nadelen hoor, niet iedereen zal dan de pps die beveiligd is zonder problemen kunnen bekijken. Hoe het juist komt of wat de oorzaak kan zijn weet ik echter niet. In het verleden heb ik vele pps'jes beveiligd tegen namaak, maar uit pure ellende ben ik daar van moeten afstappen.
Hier een voorbeeld met een pps waar een beveiliging opstaat, sorry hij is per ongeluk opgeslagen als Presentatie. Klik Hier (http://s46.yousendit.com/d.aspx?id=05XCACJZ5P0TX29V0S17BSL6RC)
Gr...Den Jappe

Dag Jappe, ja ik wou ook dat ik een 'beveiligingssysteem' had zodat anderen de pps wel kunnen zien maar niet veranderen. Maar zoals J.W. ook schreef, en hij heeft het speciaal opgezocht, werk ik met een oudere versie van powerpoint waarin beveiligen niet mogelijk is, en zoals jij schrijft heeft beveiligen ook zijn nadelen omdat niet iedereen die dan kan bekijken (omdat de verschillende versies van powerpoint elkaar niet ondersteunen) Sommige mensen met een nieuwere versie hebben zelfs mijn 'onbeveiligde' pps met Kerstsfeer (oudere versie powerpoint) niet op een normale manier kunnen bekijken.Kwestie met de muziek die anders werd weergegeven. U zal ook een nieuwere versie hebben, want ik kan uw 'beveiligde' ppt ook niet openen.
http://img525.imageshack.us/img525/6457/pps6iq.jpg
Ik vind uw reaktie wel heel gepast (y)

Nostradamus
21 December 2005, 02:14
http://s63.yousendit.com/d.aspx?id=2589ESXYSXHO830XG383VWOBPR

hier is er eentje van mij. Is niet echt met voornemens maar onze wensen voor 2006.
Het is heel eenvoudig want dat is al wat ik kan voorlopig, ik ben al blij dat ik iets kan maken en er is geen muziek omdat ik niet weet wat te kiezen.

De meeste beelden zijn zelf genomen op onze skireis vorig jaar.

Amai Sniffer mooi gedaan hoor, prachtige foto's (y) (y) (y)
Mooi ook om door te sturen naar familie, vrienden en kennissen. Dat is eens iets anders dan een e-mail kaartje met wensen of een gewone postkaart hé ;) .

J.W.
21 December 2005, 02:25
Dag Jappe, ja ik wou ook dat ik een 'beveiligingssysteem' had zodat anderen de pps wel kunnen zien maar niet veranderen. Maar zoals J.W. ook schreef, en hij heeft het speciaal opgezocht, werk ik met een oudere versie van powerpoint waarin beveiligen niet mogelijk is, en zoals jij schrijft heeft beveiligen ook zijn nadelen omdat niet iedereen die dan kan bekijken (omdat de verschillende versies van powerpoint elkaar niet ondersteunen) Sommige mensen met een nieuwere versie hebben zelfs mijn 'onbeveiligde' pps met Kerstsfeer (oudere versie powerpoint) niet op een normale manier kunnen bekijken.Kwestie met de muziek die anders werd weergegeven. U zal ook een nieuwere versie hebben, want ik kan uw 'beveiligde' ppt ook niet openen.

Ik vind uw reaktie wel heel gepast (y)

Ook niet bekijken? Zijn allemaal foto's van een optreden van M. Jackson.

Nostradamus
21 December 2005, 02:30
Ook niet bekijken? Zijn allemaal foto's van een optreden van M. Jackson.

Nee J.W. ik krijg altijd die melding als op mijn bijgevoegde prinstscreen. Ik heb hem ook proberen te openen met Powerpoint zelf en hetzelfde resultaat. Ik kan ook niet goed volgen nu hoor :crazy: .

compuchrisje
21 December 2005, 02:49
Nee, klopt, met PP 2000 gaat het niet, heb blokkering opgeheven, hernoemd en 't wil zich niet laten openen.

J.W.
21 December 2005, 02:54
Nee J.W. ik krijg altijd die melding als op mijn bijgevoegde prinstscreen. Ik heb hem ook proberen te openen met Powerpoint zelf en hetzelfde resultaat. Ik kan ook niet goed volgen nu hoor :crazy: .

Probeer eens het volgende:

Sla de presentatie op.
Open Powerpoint, klik op Openen, zoek te presentatie en klik op de presentatie.
Ik krijg nu de melding dat de presentatie beveiligd is.
http://s61.yousendit.com/d.aspx?id=1IOIUR6FPLVBV3M24QKI6OXCJ2

Ik klik nu op Alleen lezen en daarna op F5
Nu kan ik de presentatie bekijken.

Hopelijk bent u hier iets mee.

Nostradamus
21 December 2005, 03:27
Citaat:
Origineel gepost door Nostradamus
Nee J.W. ik krijg altijd die melding als op mijn bijgevoegde prinstscreen. Ik heb hem ook proberen te openen met Powerpoint zelf en hetzelfde resultaat. Ik kan ook niet goed volgen nu hoor :crazy: .


Probeer eens het volgende:

Sla de presentatie op.
Open Powerpoint, klik op Openen, zoek te presentatie en klik op de presentatie.
Ik krijg nu de melding dat de presentatie beveiligd is.
http://s61.yousendit.com/d.aspx?id=1...V3M24QKI6OXCJ2 (http://s61.yousendit.com/d.aspx?id=1IOIUR6FPLVBV3M24QKI6OXCJ2)

Ik klik nu op Alleen lezen en daarna op F5
Nu kan ik de presentatie bekijken.

Hopelijk bent u hier iets mee.
__________________
J.W.
:) Google is uw vriend

J.W. ja dat heb ik al gedaan zoals in het rood staat aangeduid, heb het nu nogmaals geprobeerd maar hetzelfde scenario hoor. Ik krijg hem langs geen kanten open.
In alle geval bedankt voor uw tip. En ja als Compuchrisje hem niet open krijgt moet ik ook niet langer proberen hé ;)

Den Jappe
21 December 2005, 11:19
Hoe een beveiliging aanbrengen met office xp pro. Klik op bestand / opslaan als../ klik op Extra / kies beveiligings opties../ nu zet je een wachtwoord tegen wijzigen in.
Als je dan de pps zou willen wijzigen zal dit niet gaan, als je hem dan toch wil bekijken kan het enkel door op Alleen lezen te klikken ( dit telt enkel voor een pps die als presentatie wordt geopend of opgeslagen is).
Gr...Den Jappe

Nostradamus
21 December 2005, 14:15
Ja Jappe dat is een goede tip hoor voor office xp pro, maar met mijn versie van office gaat dat ook niet hé (ik zal eens wat moeten vernieuwen denk ik) ;) :

http://img508.imageshack.us/img508/4835/ivanhoejupilera503x2916wc.jpg

sniffer
21 December 2005, 16:48
Amai Sniffer mooi gedaan hoor, prachtige foto's (y) (y) (y)
Mooi ook om door te sturen naar familie, vrienden en kennissen. Dat is eens iets anders dan een e-mail kaartje met wensen of een gewone postkaart hé ;) .

Ja dat vind ik ook, das eens origineler é.

Bedankt nostradamus en Marley

marley
21 December 2005, 17:42
Oké, hier is de mijne, heb het nu met tijdsinstellingen geprobeert, maar vind mijn muziek niet zuiver klinken.

Bekijk het ééns, en zal wel zien wat jullie er van vinden.


http://s49.yousendit.com/d.aspx?id=124AK0L1OLIZV344E645O5GEA1


grt marley

Nostradamus
21 December 2005, 18:00
Mooi gemaakt Marley, mooie beelden, overgangen en veelzeggende teksten (y)
Muziek kan zuiverder gemaakt worden hoor, ik heb hier van iemand eens een tip in verband daarmee gekregen. Ik zal hem eens even opzoeken ;)

sniffer
21 December 2005, 18:46
Marley,
Ik vind die heel mooi gemaak ook!
Hoe doen jullie dat om die tekst er apart op te laten komen?
je muziek die niet zuiver is kan liggen aan het feit dat je het teveel verkleind hebt?

Beatje
21 December 2005, 18:57
Leuk sniffer krijg zin in de sneeuw denk dat ik maar mee ga op wintersport...
En de boom die maakt het af he.....

Marley ook weer veel werk aan gehad hele mooie plaatjes anders als ik van je gewend ben en lekker muziekje.

Hij gaat weer goed zo(y)

ps van ons komt ie eraan;)

Sniffer lees even een stukje van JW (in de pps kersttopic)die legt daar uit ongeveer hoe je het beste tekstvak in kan voegen..
Dan naar A onderin de balk kan je lettertype grote en kleur instellen.
Daarna kan je de letters laten animeren door te gaan naar diavoorstelling aangepaste animaties.

sniffer
21 December 2005, 19:01
ik kijk er ook naar uit. Mag wel, ik heb er een geen te best jaar op zitten qua ziek zijn en nu ben ik weer geveld geweest en nu mijn man ook maar we geven niet op !
We doen ons best om te kunnen vertrekken. ;)

Beatje
21 December 2005, 19:05
Hoop voor jullie dat het een heerlijk vakantie word goeie reis vast en kom weer veilig terug(y)

Heb later topic aangepast sniffer voor je vraag hoe............

marley
21 December 2005, 19:24
@ sniffer,

De tekst, doe ik via aangepaste animatie, en daar kan je kiezen,per zin, per woord of per letter.

thx

@ beaaaaaaaaaaaatje, dat is mijn favo liedje voor het ogenblik, had het éérst met een liedje van U2 gemaakt, maar vond deze beter.

grt marley

Nostradamus
21 December 2005, 19:31
ik kijk er ook naar uit. Mag wel, ik heb er een geen te best jaar op zitten qua ziek zijn en nu ben ik weer geveld geweest en nu mijn man ook maar we geven niet op !
We doen ons best om te kunnen vertrekken. ;)

Ik wens jullie van harte een héél gezond 2006 toe en een goede reis Sniffer. En niet vergeten om weer mooie foto's te nemen hé, voor je volgende pps ;). Zeker niet opgeven, kijk maar onder mijne Kerstman (y) ;)

sniffer
21 December 2005, 19:32
Ik wens jullie van harte een héél gezond 2006 toe en een goede reis Sniffer. En niet vergeten om weer mooie foto's te nemen hé, voor je volgende pps ;)
Bedankt ;) en dat zal normaal gezien niet mankeren.
ik laat jullie dan wel eens meegenieten van de sfeerbeelden. :cool:

compuchrisje
22 December 2005, 03:21
Mijn voornemens... of hoe je 't noemen wil

http://users.skynet.be/compuchrisje/2006.pps

marley
22 December 2005, 03:33
Mooi gemaakt compuchrisje(y)

grt marley

Beatje
22 December 2005, 03:35
Ik hoop...... het je meehopen chrisje(y)

Brokje in me keel toppie...........

Nostradamus
22 December 2005, 03:40
Mijn voornemens... of hoe je 't noemen wil

http://users.skynet.be/compuchrisje/2006.pps

Tja weer sprakeloos hé Compuchrisje, zo mooi zeg (y) Ik werd er even stil van en heb het 2 maal achtereen bekeken. Ik HOOP voor u dat alles wat je schreef uit mag komen :)

Baloeke
22 December 2005, 11:15
Hoop doet leven Compuchrisje. Mooi gemaakt.

mamsie754
25 December 2005, 20:36
heel mooi
dia 16 vind ik schitterend.