Volledige versie bekijken : Outlook 2003 probleem



nielsvandesype
19 December 2005, 20:24
Gisteren is het noodlot toegeslagen nadat ik een systeemherstelpunt laadde. Na een herstart kreeg ik de melding dat een belangrijk systeembestand beschadigd was dit kon ik oplossen door de recovery te starten. Maar ik krijg telkens een foutmelding wanneer ik mijn accountgegevens wil intypen de foutmelding is de volgende : fout in de bewerking omdat er een probleem is met de installatie of het register. Na de volledige herinstallatie van office. Ik heb al outlooktoepassingsherstel gedaan zonder veel succes. Ik wil even wachten voordat ik in het register duik. Wie weet er een oplossing ?

Alvast bedankt.

compuchrisje
19 December 2005, 20:31
Is bij dat toepassingsherstel een nieuwe install van IE 6 gebeurd? Dat werkt samen met outlook express. Outlook zit in het pakket office gewoonlijk. Je kan ook op zoek gaan naar een recenter register en dat terug zetten.

nielsvandesype
19 December 2005, 20:37
Ik weet niet welke versie van IE er standaard werd teruggezet maar heb aanstonds alle windowsupdates gedaan. Ik zal de officeupdates eens proberen. Of moet ik eens proberen outlook te verwijderen en te herinstalleren. Want dit probleem had ik ook met bepaalde andere software die hij had teruggeplaatst. Eigenlijk had ik nog niet gedacht om outlook express te gebruiken. Maar liever zou ik toch outlook willen gebruiken.

spruit
19 December 2005, 22:24
Ik weet niet welke versie van IE er standaard werd teruggezet maar heb aanstonds alle windowsupdates gedaan. Ik zal de officeupdates eens proberen. Of moet ik eens proberen outlook te verwijderen en te herinstalleren. Want dit probleem had ik ook met bepaalde andere software die hij had teruggeplaatst. Eigenlijk had ik nog niet gedacht om outlook express te gebruiken. Maar liever zou ik toch outlook willen gebruiken.

ik zou eens proberen met office opnieuw te herinstalleren..of herstel via setup...

nielsvandesype
20 December 2005, 19:47
Herstel van outlook had ik al direct gedaan maar boodschap bleef.

nielsvandesype
24 December 2005, 18:24
Ik heb mijn probleem zelf kunnen oplossen alsvolgt: CCleaner op problemen laten scannen en de verwijzing van outlook hersteld. Daarna outlook opnieuw geïnstalleerd. Toen kreeg ik die melding niet meer. Hier mag een slotje op.