Snuifje
21 mei 2005, 22:11
hey als je de windows installe disk er in doe dan vraagt hij of je windows opnieuw wil installeen of dat je windows wil herstellen als ik doe windows herstellen ben ik dan ook al mun progs enz enz kwijt ? (( ut gaat over win me )) ??
Groetjes Snuifje
jurgenv
21 mei 2005, 22:19
ik denk van niet, hij zal gewoon kijken wat er tekort is aan systeembestanden en herstelt ze als ze beschadigd of verwijderd zijn :)
is idd zo. bij herstellen wordt er alleen rekening gehouden met de windows files. de andere worden ongemoeid gelaten
Ché
Yep, klop alleszins. Enkel missende of beschadigde dingen worden overschreven. Wat evenwel geen garantie is dat het systeem daarna feilloos werkt. Ligt eraan hoeveel updates ed er al op je pc stonden van windows, want je gaat een oud systeem over een vernieuwd (geupdated) schrijven!!
Suc6
dan doe je onmiddelijk erna de updates manueel.
Ché
Snuifje
23 mei 2005, 15:44
Het is zo ik heb mun oude pc aan mun zus gegeven. Maar die denk da ze alles weet duzz heeft ze weet ik veel wat lope verwijderen en bijna niks werkt meer zonder die fout van reageert niet enz duzz wil ik er ff windows herstellen. En windows is op C schijf alles wa ik kopieer naar D blijft daar toch gewoon staan ? .. volgens mij wel maar ff voor de zekerheid :D
Groetjes Snuifje
Snuifje
23 mei 2005, 16:01
Ow gelijk nog een vraagje ik wil nu windows herstellen doen van ME cd (( nie gebrand )) maar ik kan nie kiezen tussen helemaal opnieuw er op zetten of herstellen en in het boekje sta da ik voor windows me herstellen contact met mun leverancier moet opnemen weet iemand hoe ik hem moe herstellen ?
Groetjes Snuifje
piwie999
14 juli 2005, 18:56
ik denk gewoon terug installeren zonder formateren. Vanaf als de pc vraagt om te formateren, zeker NIET doen. Ik zou niet weten hoe je het anders moet doen
compuchrisje
14 juli 2005, 19:08
Ja doe gewoon de installatie helemaal, nadien kan je nog zien welke bestanden nieuwer zijn, in elk geval alle updates voorradig binnenhalen, dan is je systeem zo weer bij de pinken.
spruit
16 juli 2005, 12:59
neem gewoon een backup van de belangrijke bestanden, en dan format c:
Dan ben je zeker van een cleane pc...;)
Je zus weet toch alles, dus laat dat aan haar over :D(a)