Volledige versie bekijken : dvd rom station



neo
29 December 2005, 19:18
hallo gasten,
Ik zit met een probleemke,telkens als ik een dvd of cd in mijn station steek,komt er niks uit,hij staat daar maar te draaien alsof hij de dvd niet vind.
Mijn eerste gedacht was het is de lens die vuil is of zo,dus heb ik geprobeerd om die te kuisen met zo'n kuisdvd,maar natuurlijk neemt hij den dienen ook nie aan:close
Ik heb mijn station er dan uit gehaald om te kijken wat er daar in zit,maar je kan dus nog altijd niet aan die lens.

Heeft er iemand ervaring mee om dit gemakkelijk op te lossen.
Het is van het merk BTC ( Brol uit china denk ik)(crash) .
Nog maar 1 jaar oud.

laat iets horen hé;)

welsey1983
29 December 2005, 21:26
een nieuw dvd speler kost 19€ en het zelfs & van LG en ik ben daar tevreden van:wtf::wtf::wtf:

welsey1983
29 December 2005, 21:26
een nieuw dvd speler kost 19€ en het is zelfs van LG en ik ben daar tevreden van:wtf::wtf::wtf:

neo
29 December 2005, 22:52
Ik wist niet dat een dvd station zo goedkoop was:p

Dan is het direct opgelost,geen gefoefel aan dat apparaat.

thx voor de respons(y)


greetz:D

whoopie
30 December 2005, 03:51
je weet nu wel dat een nieuwe dvd maar 19 € kost, maar heb je als eens met een andere dvd geprobeerd ? de dvd op zijn kan ook vuil of beschadigd zijn !

nielsvandesype
30 December 2005, 13:59
Je kan ook even dit doen ga naar uitvoeren en typ daar devmgmt.msc druk op enter ga naar dvd/-cd-rom station ga dan naar jouw dvd-rom station zie je daar een liggend uitroepteken staan dan is het een hardwareprobleem. Druk met je rechtermuisknop op je dvd-rom station en kies voor uitschakelen herstart je pc en schakel terug in. Normaal zou het nu moeten werken.