Volledige versie bekijken : tip om foutengebeurtenissen te analyseren



diedie
29 December 2005, 22:33
Normaal als je de logboeken opent heb je 3 soorten nl. toepassingen, beveiliging en systeem. Nu kun je toch als je de betekenis wilt weten van een waarschuwing gewoon rechtsklikken op de gebeurtenis of waarschuwing en daar dan eigenschappen kiezen. Dan heb je de uitleg ook?

http://www.ivanhoejupiler.be/showthread.php?p=135783#post135783

Pas op wil de tip niet afbreken hé, is gewoon ter informatie
mvg,

nielsvandesype
30 December 2005, 00:59
Klopt maar soms heb je bijna geen uitleg of heel cryptisch en dan is die site pas handig. Als er een proces vernoemd wordt is het natuurlijk niet nuttig meer om nog op het id te gaan zoeken. Dit was een terechte opmerking hoor.(y)

compuchrisje
30 December 2005, 09:07
Ik heb hier mijn gedacht over, nét jullie twee in één topic... en 'k heb zo'n zwaar vermoeden dat jullie mekaar écht waard zijn. Blijven posten dus.

spruit
30 December 2005, 14:35
niels en diedie, allebei gelijk...maar ook veel dat zelf de site het niet weet..en men krijgt dan de melding om een id toe te voegen...vind ik wat omslachtig ;)

nielsvandesype
30 December 2005, 19:42
@spruit De id die ik wou zoeken stond er wel in. Is normaal ook een betalende site. Welk id nummer kon je niet opzoeken ? Als het meerdere zijn dan zal ik mijn link verwijderen want dan is het niet meer handig.

diedie
30 December 2005, 19:47
nielsvandesype De id die ik wou zoeken stond er wel in. Is normaal ook een betalende site. Welk id nummer kon je niet opzoeken ? Als het meerdere zijn dan zal ik mijn link verwijderen want dan is het niet meer handig.
Laat de link staan hetgeen ze kunnen vinden is dan toch al iets, alle beetjes helpen...



@compuchrisje 'k heb zo'n zwaar vermoeden dat jullie mekaar écht waard zijn

Opletten met zulke uitspraken het is geen competitie hé!!!! Heb geen moeite om toe te geven dat ik al veel opgestoken heb van zowel Niels als van andere
mvg,

nielsvandesype
30 December 2005, 21:01
Ok ik zal de link laten staan. Competitie is er niet echt hoor. Diedie heeft van andere zaken betere kennis. Ik leer ook heel veel dingen van diedie en natuurlijk ook van anderen.

compuchrisje
30 December 2005, 22:57
Ja maar van elk van jullie komt er een schat aan info vrij, plus de nodige uitleg. Iedereen kan van iedereen leren, jong van oud, oud van jong...