Volledige versie bekijken : nvidia geforce 6700 xl (128mb)



Geraar
2 January 2006, 17:23
Ik heb overlaatst een neiuwe pc gekocht: een pentium D met 1 gb-ram en 3.00GHZ.
Hierin zit ook een Nvidia geforce 6700 XL (128 MB).

Mijn probleem is nu als ik need for speeds most wanted speel en zet mijn resolutie op 1024 en detail op één streepje voor het maximum, dan blokeert het spel en zie ik een heleboel kleuren door elkaar.

Ik versta niet voor zo een nieuwe en "goede" pc dat hij dan need for speed most wanted niet aankan hoe kan dan???
<!-- / message -->
Ook bij Area 51 heb ik dit probleem als en veel gebeurd in de omgeving.

Clioke16V
2 January 2006, 17:41
Nieuwe drivers op een goede manier installeren.

Geraar
2 January 2006, 20:02
Ik heb al de nieuwste drivers afgehaald maar nee nog steeds hetzelfde probleem.
Ik heb ook al directx 9.0c.

nielsvandesype
2 January 2006, 20:07
Ik raad je aan hier ook eens te kijken : http://support.ea.com/cgi-bin/ea.cfg/php/enduser/std_alp.php?p_sid=E3k7ICYh&p_lva=&p_li=&p_new_search=1&p_srch=1&p_sort_by=&p_gridsort=&p_row_cnt=54&p_prods=7%2C470%2C1418&p_cats=&p_pv=3.1418&p_cv=&p_search_text=&p_nav=foot&p_page_head=1&p_page_foot=1
(nummer 13)

c3ke
2 January 2006, 20:07
Ik heb al de nieuwste drivers afgehaald maar nee nog steeds hetzelfde probleem.
Ik heb ook al directx 9.0c.

Doe maar eens een defrag.Bijmij was het toen min of meer opgelost,mijn problemen met dit psle,tot de dag erna helaas :cry:
En is het een legale of illegale versie van dat spel zoals de mijne?
En pas op,het zou een software probleem kunnen zijn ook he!

Geraar
2 January 2006, 21:36
Die defrag help ook niet.

nielsvandesype
2 January 2006, 21:58
Heb je ook al gekeken op de link naar de supportsite die ik je gegeven had in mijn vorige post ? Je kan daar ook gratis een account aanmaken en daar zelf een vraag stellen in het Engels.

c3ke
2 January 2006, 22:04
Die defrag help ook niet.

Probeer dan eens de drivers van deze link op je pc te zetten http://gsc.nettuning.nl/forum/viewtopic.php?t=621 .
Wel 1 de oude drivers van de pc doen,je virusscanner afzetten als je de drivers installeert op de pc,en je pc laten rebooten,en mss ook het spel opnieuw installeren.Maar wel best samen verwijderen ineens met de nvidia drivers bij software in het configuratiescherm.
Trouwens,je versie die je hebt is ze legaal of illegaal he?

Geraar
2 January 2006, 22:07
Wa heeft je antivirus daarmee e maken?
Legaal.

nielsvandesype
2 January 2006, 22:09
Sommige antivirussen hun realtimebescherming kunnen problemen in games geven. Vooral wanneer de scanners voortdurend bestanden scannen of een update binnenbrengen. Dat is eigenlijk de reden waarom je best je antivirus uitschakeld

c3ke
2 January 2006, 22:10
Wa heeft je antivirus daarmee e maken?
Legaal.

Ik bedoel dus wel u spel of dat die legaal is of gedownload he!

Geraar
2 January 2006, 23:16
Legaal

Heezy
3 January 2006, 02:25
http://gsc.nettuning.nl/forum/viewto...r=asc&start=15 (http://gsc.nettuning.nl/forum/viewtopic.php?t=170&postorder=asc&start=15)

Verwijder eerst je oude drivers correct met Drivercleaner Pro.

of

http://www.ivanhoejupiler.be/t21845-need-for-speed-most-wanted-medion-8800.html

Zoek in die thread naar de link die gegeven wordt ivm. de affiniteit van de cpu (dual-core kwestie).

c3ke
3 January 2006, 07:30
Ofwat je ook kan doen is de recovery dvd insteken in je pc,en je pc terug zetten naar fabrieksinstellingen,en dan eerst de oude drivers verwijderen,en na een reboot de nieuwe drivers op je pc zetten,dan het spel op je pc zetten en dan testen of het probleem er nog is!Zo nee installeer je software per software en test je iedere keer dat spel,en vanaf het moment de problemen weer opduiken,weet je welke software problemen geeft en smijt je die terug van je pc.
Is het probleem er van in het begin doe je het volgende:
Pc terug zetten naar fabrieksinstellingen,pc afkoppelen,in de doos steken en terug naar den aldi brengen en je geld terug vragen als dit nog kan.
Ik ga dit namelijk ook gaan doen weer!

greg
3 January 2006, 09:05
lol lol

zodiac
3 January 2006, 20:59
Et is indrdaad nie normaal voorje nieuwe pc, maar zet toch gewoon je config wat lager

Geraar
3 January 2006, 21:04
Wat ik nu juist opmerk is namelijk: ik zie niet steeds die lijnen maar telkens ik een bepaald voorwerp tegenkom in de game dan zie ik het bv plots. Kom ik een drinkenbus tegen zoals op het werk dan maakt die drinkenbus een hele slirt (strepen over het scherm). En als ik dan de andere kan uit kijk is het weg maar zodra ik terugkijk is het er terug.
Het is net alsof mijn videokaart met bepaalde alfbeeldingen van het spel in conflict gaat.

Ik heb het nu over de game AREA 51!!!!

Zou mijn probleem niet opgeloist zijn meschien door de laatste neiuwe update van AREA te instaleren?

Zo ja, Kan er iemand mij aub de laatste neiuwe update van het spel AREA 51 geven aub
DIRECTE LINK!!!!!!! => download.

Hieronder zie je wat ik bedoel.

Heezy
3 January 2006, 21:56
Heb je het over tearing (http://www.ivanhoejupiler.be/t20088-p2-hoeveel-hertz.html)?

Kan je een screen posten aub.

Geraar
8 January 2006, 15:28
Neen geen tearing

c3ke
8 January 2006, 15:33
Neen geen tearing

En die drivers die c3ke gegeven had werken niet bij mij.

Hoe bedoel je die werken niet bij jou?Je gaat wel een foutmelding krijgen dat die niet digitaal zijn ondersteund voor windows xp of zoiets,maar je moet gewoon doorgaan nemen he.
En op hulp moet je ook niet rekenen bij het gsc forum,want dat ligt plat omdat er iemand dreigde om naar de pers te stappen,en alles in het lang en het breed eens uit te leggen over de pc die eigenlijk (volgens hem)op niks trekt.

vanic
8 January 2006, 15:44
En op hulp moet je ook niet rekenen bij het gsc forum,want dat ligt plat omdat er iemand dreigde om naar de pers te stappen,en alles in het lang en het breed eens uit te leggen over de pc die eigenlijk (volgens hem)op niks trekt.

ik kan gewoon op het forum hoor... maar misschien heb je de " forummakers" van GSC wat onderschat... ;)

c3ke
8 January 2006, 15:49
ik kan gewoon op het forum hoor... maar misschien heb je de " forummakers" van GSC wat onderschat... ;)

Dit krijg ik als melding :

De server kan de inhoud van deze map niet tonen.
403
U kan ons altijd contacteren via onze website in verband met dit probleem: www.xolutions.be (http://www.xolutions.be)

En deze melding kreeg ik gisteren op iemands anders pc ook dus...

ForrestBlade
8 January 2006, 16:36
Die kaart is gewoon gemaakt voor aldi dat is een LOW END kaart dus geen fluit waard voor games zoals NFS COD2 BF2 de laatset generatie games dus
Dat is het grootste probleem bij aldi en lidl die pc is niet slecht maar ze steken er een prulle grafische kaart in gewoon het systeem niet waardig

c3ke
8 January 2006, 18:02
Die kaart is gewoon gemaakt voor aldi dat is een LOW END kaart dus geen fluit waard voor games zoals NFS COD2 BF2 de laatset generatie games dus
Dat is het grootste probleem bij aldi en lidl die pc is niet slecht maar ze steken er een prulle grafische kaart in gewoon het systeem niet waardig
COD2 = Call Of Duty 2 maw en heb ik dus geen problemen mee straf he!

c3ke
8 January 2006, 18:14
Dit krijg ik als melding :

De server kan de inhoud van deze map niet tonen.
403
U kan ons altijd contacteren via onze website in verband met dit probleem: www.xolutions.be (http://www.xolutions.be)

En deze melding kreeg ik gisteren op iemands anders pc ook dus...

En mijne collega krijgt net dezelfde melding en die is nog NOOIT op dat forum geweest.
Vanic je bent maar een raar manneke hoor.

ForrestBlade
8 January 2006, 19:13
ik kan ook het op forum van gsc raken,toch wel vreemd hé lol

@ forrest blade,die kaart is gebasseerd op de 6600gt,dus Low end kaart zou ik zeker niet zeggen want alles draait top met die kaart

Sorry hoor maar die is based op de 6200 kaart met de NV43 chip
De 6800 reeks heeft de NV44 chip

vanic
8 January 2006, 19:23
Die kaart is gewoon gemaakt voor aldi dat is een LOW END kaart dus geen fluit waard voor games zoals NFS COD2 BF2 de laatset generatie games dus
Dat is het grootste probleem bij aldi en lidl die pc is niet slecht maar ze steken er een prulle grafische kaart in gewoon het systeem niet waardig

inderdaad een kaart die draait aan 525MHz ( tov 400 voor ne 6600 ) is een low end kaart (crash)... en zal de laatste nieuwe games niet aankunnen... ( 't is uiteraard niet waar he;))


een 6600 ... is uiteraard geen 6800( straks vergelijken we hem nog met ne 7800)

greg
8 January 2006, 19:48
Sorry hoor maar die is based op de 6200 kaart met de NV43 chip
De 6800 reeks heeft de NV44 chip


wie spreekt er over de 6800?

t'is een overklokte 6600gt die 6700xl


de 6600gt is ook een nv43 chip

6600 gt is 400/1ghz

6700xl is 525/1.1ghz en 12 pipelines

dus voor je low end zegt,kijk eerst goed ;)

zeker geen slechte kaart hoor :)

Ivan
8 January 2006, 21:18
Als ik hier nog eens een post vind over de forum gsc.be.
Gaan er eens wat vliegen, en ik kijk niet naar je post aantal hoor.
Volg de regels !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!

grabber
9 January 2006, 02:32
[quote=Geraar]Ik heb overlaatst een neiuwe pc gekocht: een pentium D met 1 gb-ram en 3.00GHZ.
Hierin zit ook een Nvidia geforce 6700 XL (128 MB).

Mijn probleem is nu als ik need for speeds most wanted speel en zet mijn resolutie op 1024 en detail op één streepje voor het maximum, dan blokeert het spel en zie ik een heleboel kleuren door elkaar.

quote]

Ik denk dat je met deze kaart alle nieuwe spellen kan spelen, maar je zal af en toe genoegen moeten nemen met een lagere resolutie of wat minder detail.

Clioke16V
9 January 2006, 02:39
Die kaart is gewoon gemaakt voor aldi dat is een LOW END kaart dus geen fluit waard voor games zoals NFS COD2 BF2 de laatset generatie games dus
Dat is het grootste probleem bij aldi en lidl die pc is niet slecht maar ze steken er een prulle grafische kaart in gewoon het systeem niet waardig


LOL, was zegt gij nu allemaal man :D, de 6700 XL is nog iets beter dan de 6600GT, en denk niet dat deze low-end zijn hoor, ik speel NFSMW op high detial en max reso met een FPS van +- 60 ( zeer goed ), speel BF2 op medium detail met 60 tot 100 FPS, die 6700 is iets beter en jij zegt dat ze niks waard is.

Heezyke
10 January 2006, 11:36
Ik zou zeggen tegen de poster ga eens terug naar fabrieksinstellingen en deinstalleer eerst de oude drivers en installeer dan de nieuwe drivers,maar installeer nog geen virusscanner en laat je internetkabel uitgetrokken.
Als je dus terug naar fabrieksinstellingen bent gegaan en de nieuwe drivers hebt geinstalleerd,installeer je NFSMW en test je het.Heb je geen problemen,installeer je software per software,maar na iedere install test je het spel,en je zal zien,dat na install van je virusscanner en het inpluggen van je internetkabel het spel begint te flippen.

Heezyke
10 January 2006, 11:53
Zonet nog iets gevonden ivm de videokaart op het internet :

Het duurt niet lang meer voordat de nVidia GeForce 6250 en 6700 XL op de markt gaan komen, helaas is er nog niet zoveel bekend over de 2
http://www.tweakzone.nl/f/u/9568.jpg
Verwacht wordt dat de GeForce 6250 dezelfde core heeft als de GeForce 6200, de NV44. Een verder belangrijk verschil tussen de 2 is dat de GeForce 6250 wat sneller is. De 6250 zou moeten concurreren met de X550 3d-chip van een ATI.

Ook zal er een 6700XL videokaart komen, hierover is helaas nog weinig bekend. Waarschijnlijk gaat het hier om een snellere versie van de NV43 core gaan.

En ik zelf heb gsc al een mail gestuurd enkele weken terug om met harde bewijzen voor de dag te komen dat het gaat om een ECHTE nvidia grapka maar tot op heden niks.
Als dit dan niet verdacht is weet ik het niet hoor.

Spike
10 January 2006, 15:51
hey,

k heb thuis ook een Medion pc met 128mb beeldkaart. Bij het spelen van BF2 krijg ik ook grafics die niet zijn zoals ze moeten.

Ik heb het probleem opgelost door de resolutie in het spel te veranderen naar 800x600.

Je zal volgens mij gewoon wat met de instellingen in het spel zelf moeten sleutelen om het beste resultaat deruit te halen.

vanic
10 January 2006, 15:55
ik heb ook zo'n pc ... maar we kunnen ( en mogen) de 9600 niet vergelijken met de 6700 ...
inderdaad het aanpassen van de resolutie kan wonderen doen

ForrestBlade
10 January 2006, 16:36
Ik heb overlaatst een neiuwe pc gekocht: een pentium D met 1 gb-ram en 3.00GHZ.
Hierin zit ook een Nvidia geforce 6700 XL (128 MB).

Mijn probleem is nu als ik need for speeds most wanted speel en zet mijn resolutie op 1024 en detail op één streepje voor het maximum, dan blokeert het spel en zie ik een heleboel kleuren door elkaar.

Ik versta niet voor zo een nieuwe en "goede" pc dat hij dan need for speed most wanted niet aankan hoe kan dan???

Ook bij Area 51 heb ik dit probleem als en veel gebeurd in de omgeving.

Ik heb op verschillende site's gezocht en dit gevonden ,want het is hier precies erg als ge iets negatief verteld over ALDI pcs
Wat blijkt dat de drivers voor NVIDIA kaarten niet compatibel zijn voor de 6700XL dus drivers bij medion gaan downloaden http://www1.medion.de/downloads/index.pl?lang=dk&op=search&type=MED&param=14423010050685
En cliokev16 ik zou toch maar uwe 6600GT maar niet vervangen door die ALDI super high end kaart of ge haalt nog geen 25FPS nie meer op medium

vanic
10 January 2006, 17:18
is een score van 3686 niet voldoende in 3dmark05?

http://www.chip.de/artikel/c1_artikel_17463894.html

hoeveel haal jij wel? en met welke pc?

om de drivers van n' vidia te installeren moet je de inf. aanpassen ... momenteel komt de 6700 xl hier niet in voor... dus moet je deze zelf aanpassen...

Heezy
10 January 2006, 18:55
Forrestblade, vanwaar haalt ge dat het een slechte kaart is?

We hebben al van in het begin gezegd dat de 6700XL geen officiële kaart is van NVIDIA. Dus dat drivers probs kunnen geven. Dat was bij de 9800XL/XXL ook. Niettegenstaande dat 1. die kaarten meestal beter waren dan de gewone versies, 2. die driverprobs opgelost konden worden door een tweakje in de .inf file. Vele mensen hebben hun probs al kunnen oplossen zo bij de nieuwe Medion PC.
En mijn gedacht: mensen die een Medion PC kopen kan het hen niet schelen als ze 3 frames minder hebben door de Medion drivers.

ivanhoeke
10 January 2006, 18:55
is een score van 3686 niet voldoende in 3dmark05?

http://www.chip.de/artikel/c1_artikel_17463894.html

hoeveel haal jij wel? en met welke pc?

om de drivers van n' vidia te installeren moet je de inf. aanpassen ... momenteel komt de 6700 xl hier niet in voor... dus moet je deze zelf aanpassen...

Ik haal amper de helft.Maar ja,wie ben ik?

greg
10 January 2006, 19:08
hij blijft maar volhoude lol

fortiske
10 January 2006, 21:51
hij blijft maar volhoude lol
Net een post van iemand gevonden op een ander forum:

Ik heb op de Duitse site www.guru3d.com de Nvidia driver 83.10(is een betea versie) gedownload en geinstalleerd,allereerst de oude driver verwijderd,en nu kan ik paintshop pro 9 en X wel installeren,en het programma werkt perfekt.
Misschien de moeite waard voor de mensen die problemen hebben met die grapka?

Blijkbaar is het hier wel leuk.Al 3x een persoon op bannen gezet.En ik ben hier dan nog maar pas mmmmm leuk forum blijkbaar.

greg
11 January 2006, 00:05
dit was 3x dezelfde persoon

fortiske
11 January 2006, 00:33
dit was 3x dezelfde persoon
En het zou zodus is niet kunnen dat die persoon zijn leven wou beter?Als ik zijn laatste nick dan bekijk,zie ik toch geen negatieve post hoor.Tenzij u die wel ziet?

fortiske
11 January 2006, 00:37
Trouwens nog is een klein vraag over de tempratuur van deze grapka.Hoeveel mag deze max zijn bij een game te hebben gespeeld?De mijne draait na een game op een 60 graden en als ik niet game steeds rond de 50 graden.
En ik heb ook al in andere topics gelezen dat jullie de hertz van het scherm op 60 zetten voor te game?Maar doen jullie dit in een game zelf ofwat?Alleziens vindt ik het niet terug in mijn games dus...

vanic
11 January 2006, 16:25
dit was 3x dezelfde persoon

hij heeft nu al terug een andere nic ... maar misschien wil hij nu inderdaad wel zijn leven beteren;)...en ziet hij nu wel in dat we hem alleen maar willden helpen ... en stuurt hij nu geen PM's meer of e-mails

@ fortiske;) om je hertz te veranderen...gewoon rechts klikken op je bureaublad>eigenschappen>instellingen>geavanceerd>beeldscherm>vernieuwingsfrequentie...
en hier kun je dan kiezen welke frequentie

de temperatuur van je kaart ligt binnen de perken... eventueel eens vergelijken met iemand anders zijn pc ( familielid bv...)

Heezy
11 January 2006, 19:08
hij heeft nu al terug een andere nic ... maar misschien wil hij nu inderdaad wel zijn leven beteren;)...en ziet hij nu wel in dat we hem alleen maar willden helpen ... en stuurt hij nu geen PM's meer of e-mails

Volledig mee eens. Zolanf het oude niet naar boven komt, geen probleem.

Fortiske,

uw temps zijn perfect normaal, en kijk wat Vanic zei ivm. refresh rate.

fortiske
11 January 2006, 19:10
hij heeft nu al terug een andere nic ... maar misschien wil hij nu inderdaad wel zijn leven beteren;)...en ziet hij nu wel in dat we hem alleen maar willden helpen ... en stuurt hij nu geen PM's meer of e-mails

@ fortiske;) om je hertz te veranderen...gewoon rechts klikken op je bureaublad>eigenschappen>instellingen>geavanceerd>beeldscherm>vernieuwingsfrequentie...
en hier kun je dan kiezen welke frequentie

de temperatuur van je kaart ligt binnen de perken... eventueel eens vergelijken met iemand anders zijn pc ( familielid bv...)

Viola zoals je zal zien vanic bedank ik je voor deze post :crazy: ,maar wat je zei om die hertz te veranderen wist ik dus al wel,maar ik dacht dus dat het misschien ook mogelijk was in games zelf,maar blijkbaar niet dus.En bijmij staan die hertz momenteel op : 60 .Waarom op 60 hertz?Dit zou volgens bepaalde kenissen de geschikte hertz zijn voor 17inch tft's.
En de temperatuur vraag stelde ik gewoon,omdat ik van iemand te horen kreeg dat die veel te hoog zou zijn.

@admins,webmasters en co: fortiske zal de regels volgen,dus is er geen reden tot ban of ip adres blokkering.Dus gelieve het ip adresblokkeren af te zetten.

Groeten,

Fortiske

fortiske
11 January 2006, 20:19
Misschien ook is iemand vermelden dat er nieuwe drivers zijn voor de videokaart van nvidia?Ik zal de goede ziel uithangen en het dus melden :cool:
De drivers zijn uit van 10.01.2006 en is de versie 81.96.Dit is dus maw de 2 update op 3 maanden.

vanic
11 January 2006, 21:58
Waarom op 60 hertz?Dit zou volgens bepaalde kenissen de geschikte hertz zijn voor 17inch tft's.
En de temperatuur vraag stelde ik gewoon,omdat ik van iemand te horen kreeg dat die veel te hoog zou zijn.

@admins,webmasters en co: fortiske zal de regels volgen,dus is er geen reden tot ban of ip adres blokkering.Dus gelieve het ip adresblokkeren af te zetten.

Groeten,

Fortiske
wat voor merk tft heb je... ik heb een acer van 19" en ik kan kiezen van 60 tot 75... ik kies altijd voor het hoogste... maar dit kan enkel een persoonlijke voorkeur zijn.

wat in het verleden is gebeurd ... spons en zand erover;).... laten we nu samen proberen oplossingen te zoeken... en als de oplossing niet altijd het verhoopte resultaat geeft ... laat ons kalm blijven en verder zoeken... een pc kan een lastig ding zijn( zoals je zelf ook al hebt ondervonden)

fortiske
11 January 2006, 22:06
wat voor merk tft heb je... ik heb een acer van 19" en ik kan kiezen van 60 tot 75... ik kies altijd voor het hoogste... maar dit kan enkel een persoonlijke voorkeur zijn.



Ik heb ook een acer type AL1703 een 17inch scherm en kan kiezen net als jou tussen de 60 en 75 hertz.

@admins,mods of webmaster:Wanneer verdwijnt die ip blokkering voormij?

fortiske
14 January 2006, 01:01
Vanic dood?

vanic
14 January 2006, 11:12
neen niet dood... maar als ik niets nuttigs te zeggen heb zwijg ik;) en zoals ik al eens zei ... ik heb ook nog andere zaken te doen...

nu gisteren antwoord gekregen van EA-games( NFSMW) ... en men vraagt om een dxdiag bestand mee te sturen ... om zo te weten welke configuratie je hebt.



citaat:

Om u zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn zouden wij u om wat meer informatie van uw systeem willen vragen, deze informatie kunt u terug vinden in een zogenaamd dxdiag bestand, een diagnostisch hulpprogramma voor directX. Hoe u dit bestand verkrijgt leest u hieronder.

Gaat u naar Start > uitvoeren > en voert u “dxdiag” (zonder aanhalingstekens)in, vervolgens klikt u op OK of drukt u Enter.

Nu verschijnt het diagnostisch hulpprogramma van directX met allerlei informatie over uw systeem. Loopt u de verschillende tabbladen bovenaan af zoals Systeem, DirectX bestanden, Beeldscherm etc. Voert u de beschikbare tests uit en als u op het laatste tabblad komt (Netwerk of Meer hulp) klikt u rechtsonder op de knop “alle gegevens opslaan”. Slaat u dit bestand op in de map “mijn documeneten” of op het bureaublad en stuurt u dit bestand alstublieft mee als bijlage met uw emailbericht naar onze helpdesk.


ps :jullie al antwoord gekregen van EA-games...of hebben jullie geen contact op genomen ( ik heb nochthans geen problemen met dit spel)

fortiske
14 January 2006, 11:37
neen niet dood... maar als ik niets nuttigs te zeggen heb zwijg ik;) en zoals ik al eens zei ... ik heb ook nog andere zaken te doen...

nu gisteren antwoord gekregen van EA-games( NFSMW) ... en men vraagt om een dxdiag bestand mee te sturen ... om zo te weten welke configuratie je hebt.



citaat:

Om u zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn zouden wij u om wat meer informatie van uw systeem willen vragen, deze informatie kunt u terug vinden in een zogenaamd dxdiag bestand, een diagnostisch hulpprogramma voor directX. Hoe u dit bestand verkrijgt leest u hieronder.

Gaat u naar Start > uitvoeren > en voert u “dxdiag” (zonder aanhalingstekens)in, vervolgens klikt u op OK of drukt u Enter.

Nu verschijnt het diagnostisch hulpprogramma van directX met allerlei informatie over uw systeem. Loopt u de verschillende tabbladen bovenaan af zoals Systeem, DirectX bestanden, Beeldscherm etc. Voert u de beschikbare tests uit en als u op het laatste tabblad komt (Netwerk of Meer hulp) klikt u rechtsonder op de knop “alle gegevens opslaan”. Slaat u dit bestand op in de map “mijn documeneten” of op het bureaublad en stuurt u dit bestand alstublieft mee als bijlage met uw emailbericht naar onze helpdesk.


ps :jullie al antwoord gekregen van EA-games...of hebben jullie geen contact op genomen ( ik heb nochthans geen problemen met dit spel)

Ja vanic ik heb dit gedaan contact opgenomen met EA games zelfs per telefoon en heb hen per e-mail die log al doorgestuurd denk ik meer dan een week geleden,en tot op heden niks meer van hen gehoord.

vanic
14 January 2006, 11:42
dan zul je nog wat geduld moeten hebben... en als je een antwoord krijgt dit dan delen met de andere forumleden.

konden ze je niet helpen aan de telefoon? of hebben ze niks geantwoord?

ik moet nu weg mag ik??

fortiske
14 January 2006, 13:12
dan zul je nog wat geduld moeten hebben... en als je een antwoord krijgt dit dan delen met de andere forumleden.

konden ze je niet helpen aan de telefoon? of hebben ze niks geantwoord?

ik moet nu weg mag ik??

Nee ze konden niet echt helpen aan de telefoon,en nee je mag niet weg :D

Geraar
14 January 2006, 16:08
Mijn probleem met need fo speed most wanted is opgelost ik moets enkel schaduw detail uitschakelen en wegreflectie minder zetten. Toch bedankt!!! Enkel nu nog spijtig dat Area 51 nog steeds niet werkt :(

vanic
19 January 2006, 12:11
er is een nieuwe driver gereleasd door Medion ( 18 01 ) ... misschien deze eens proberen...

greg
19 January 2006, 16:44
welke kaart heb je nu besteld fortiske?
of heb je die al gekregen?

Geraar
19 January 2006, 19:48
Kan je even die driver egven aub van medion

fortiske
19 January 2006, 23:04
welke kaart heb je nu besteld fortiske?
of heb je die al gekregen?

Ja heb ze besteld en ben nog wachtende :cool:

greg
19 January 2006, 23:31
oei,dit duurt toch wel een hele tijd blijkbaar
heb ook al reeds zeer slechte kritiek gelezen over pixmania dus pas maar op dat je niet hetzelfde hoeft mee te maken

vanic
20 January 2006, 17:53
Kan je even die driver egven aub van medion
http://www.medion.com/nl/dutch/service/?stuurprogrammas_en_updates/updates.htm

onderaan bij "doorzoek gehele tekst "... 6700 ingeven..

fortiske
20 January 2006, 22:08
oei,dit duurt toch wel een hele tijd blijkbaar
heb ook al reeds zeer slechte kritiek gelezen over pixmania dus pas maar op dat je niet hetzelfde hoeft mee te maken
Bwa,heb er al 2 pioneer autoradio's gekochtnna 4 dagen geleverd,digitaal fototoestel gekocht na 5 dagen geleverd.Allemaal geen problemen mee.
En als jij een winkel zou hebben,geef je toch ook pas iets mee als ze je hebben betaald he ;) en zodus zal men betalling vandaag pas zijn geboekt,want nu staat er bij men status : Klaar voor verzending ;)

fortiske
24 January 2006, 21:01
oei,dit duurt toch wel een hele tijd blijkbaar
heb ook al reeds zeer slechte kritiek gelezen over pixmania dus pas maar op dat je niet hetzelfde hoeft mee te maken

Vandaag de kaart gaan halen in een kiala punt en in de pc gestoken,werkt super!Beter dan de zogezegde echte nvidia 6700XL.
Alleen heb ik dus met de deze geen schokkend beeld in NFSMW.

vanic
24 January 2006, 21:46
alleee hopelijk blijft het nu zo... ( welke kocht je nu trouwens?)

wel opletten blijkbaar zit er in NFSMW een " feature " die speed breaker heet... hierdoor wordt alles vertraagd en komt het wazig in beeld... is gebaseerd op de slowmotion-feature van Midnight Club 3 ...

dus bij nieuwe problemen met NFSMW hieraan eens denken...

fortiske
24 January 2006, 22:32
alleee hopelijk blijft het nu zo... ( welke kocht je nu trouwens?)

wel opletten blijkbaar zit er in NFSMW een " feature " die speed breaker heet... hierdoor wordt alles vertraagd en komt het wazig in beeld... is gebaseerd op de slowmotion-feature van Midnight Club 3 ...

dus bij nieuwe problemen met NFSMW hieraan eens denken...

De geforce 6800GS van nvidia.
En de speed breaker is dat als je op ctrl drukt dat je dit hebt?Zoja,heb ik daar geen problemen mee!

vanic
25 January 2006, 17:02
'k weet het niet ... 'k heb het spel niet meer staan... maar als jij geen problemen hebt dan zal het wel zo zijn:good: