Volledige versie bekijken : blauw kotteke in de taakbalk

bluefreak
22 mei 2005, 11:08
Kweet eigenlijk niet als ik dit hier kan of mag posten zulle , maar ik zit enkele weken reeds met een probleemke. Er komt op regelmatige basis in mijn taakbalk zo'n blauw kotteke tevoorschijn. Als ik het goed heb komt het zelfs om de 15 minuten terug...Tis gelijk een ms dos bewerkingskotje ( heb ik me laten vertellen ;) )Daar ik enkele weken terug andere problemen had ook met de pc liet ik hem volledig formatteren en blijkt dat dit na de format nog altijd ( of opnieuw ) terugkomt.ik probeer alvast een foto van de printscreen die ik ervan nam mee te sturen. Kweet niet als het er iets mee zou kunnen te maken hebben maar ik denk dat dit maar is begonnen na de installatie van mijn nieuwe printer scanner kopier toestel van HP , de HP1315.
Ik hoop dat iemand me hierbij kan helpen . Indien de post hier op de verkeerde plaats staat, kan je me dan zeggen waar ie moet staan?
Met vriendelijken dank bij voorbaat,
M.
Blijkbaar kan ik de printscreen enkel hier plaatsen via een link naar het web , ik weet natuurlijk niet hoe ik de foto daar krijg....

J.W.
22 mei 2005, 13:03
Er komt op regelmatige basis in mijn taakbalk zo'n blauw kotteke tevoorschijn. Als ik het goed heb komt het zelfs om de 15 minuten terug...Kweet niet als het er iets mee zou kunnen te maken hebben maar ik denk dat dit maar is begonnen na de installatie van mijn nieuwe printer scanner kopier toestel van HP , de HP1315.

Schakel uw HP eens uit in het opstarten.

Start - Uitvoeren - typ msconfig - OK - Tabblad opstarten - vinkje weghalen bij alles van HP - OK - Terug opstarten
Laat dan eens weten of het "blauw kotteke" dan nog terug komt.

bluefreak
22 mei 2005, 13:16
Zal ik eens proberen...Ik laat wel iets weten ;)

Alvast edankt.

Schakel uw HP eens uit in het opstarten.

Start - Uitvoeren - typ msconfig - OK - Tabblad opstarten - vinkje weghalen bij alles van HP - OK - Terug opstarten
Laat dan eens weten of het "blauw kotteke" dan nog terug komt.

bluefreak
23 mei 2005, 20:22
Kheb de indruk dat mijn blauw kotteke inderdaad wegblijft. Wat ik me nu wel afvraag....kan ik nu nog alles doen met mijn printer?

Alvast bedankt é ,
M.

J.W.
23 mei 2005, 23:34
kan ik nu nog alles doen met mijn printer?

Natuurlijk kun je nog alles doen met uw printer. Alleen zult u deze nu zelf moeten opstarten als u hem nodig hebt, langs een snelkoppeling op uw bureaublad of langs Start - Alle programma's.