Volledige versie bekijken : vraag over tip meer dan3 downloads...



Silverwing
5 January 2006, 20:49
Wou dus deze tip (http://www.ivanhoejupiler.be/t10100-meer-dan-3-downloads-tegelijk-in-windows-xp.html)uitvoeren maar hoe kan ik bij waardegegevens iets veranderen?
Als ik na de nieuwe dword waarde getypt te hebben op enter klik staat de nieuwe naam daar en kan ik verder niets meer veranderen.

Natje1
5 January 2006, 22:07
Probeer het zo eens:

Deze tweak is alleen voor mensen met breedband Internet. Windows maakt namelijk standaard niet echt gebruik van je breedband internetverbinding. Internet Explorer haalt standaard namelijk maar twee bestanden van een webpagina tegelijk op, terwijl je met breedband internet veel meer tegelijk kunt downloaden. Hier gaan we dus wat aan doen:

Stap 1. Ga naar “Start”, “Uitvoeren” type dan “regedit” en klik op “OK”.
Stap 2. Blader naar de volgende sleutel:”
"HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\Curre ntVersion\InternetSettings”.
Kijk of hier de DWORD waarden “MaxConnectionsPerServer” en “MaxConnectionsPer1_0Server” bij staan. Als ze er allebei al staan, ga dan naar stap 4, als ze beiden of 1 van de 2 ontbreken, volg dan eerst stap 3.
Stap 3. Maak de sleutels 1 voor 1 aan via “Bewerken”, “Nieuw”, “DWORD-waarde”. Type de namen EXACT zo over als ze hierboven staan. Herhaal deze stap voor de twee sleutels (of voor die gene die er nog niet stond).
Stap 4. Dubbelklik op één van de twee sleutels, en geef er de waarde 16 aan. Herhaal deze stap voor allebei de sleutels.

Als het goed is, zouden pagina’s met veel bestanden nu sneller moeten laden. Je kunt eventueel ipv de waarde 16 ook 32 proberen.

Silverwing
5 January 2006, 22:34
Natje,bedankt is gelukt zo(y)
Deze mag dicht!