Volledige versie bekijken : Bluetooth voor Samsung SGH-E730



astradude
8 January 2006, 20:43
Goedenavond allen,

Heb sinds kort een nieuwe Samsung gsm met bluetooth, heb mij nu gisteren een bluetooth USB-stick aangekocht en ook geinstalleerd, maar ik krijg maar geen verbinding opgestart tussen de Pc en de GSM, op de Gsm vindt hij dus wel mijn Pc, maar als ik dan probeer te verbinden moet ik een code ingeven????? In de winkel had ik iets opgevangen van 0000 als code, ergens anders heb ik geen code staan of ontvangen, hij probeert dan om verbinding te maken, maar dan krijg ik de melding op gsm dat dit niet lukt en ook op de pc bij de bluetoothverbindingen zegt hij dat er geen apparaten gevonden zijn? Is dit een verkeerde code of zou er nog iets anders verkeerd kunnen zijn? Iemand die hier een idee over heeft?
Dank bij voorbaat.

astradude
9 January 2006, 22:50
kan dit zijn omdat ik nog sp1 gebruik ipv sp2? heb indertijd sp2 deraf gesmeten omdat ik niet meer op pcbanking geraakte.met sp1 wel

GuardedXyph3R
27 June 2006, 17:44
Je moet normaal je eigen pincode ingeven, zowel op je gsm als op je pc (om zo wederzijds veiligheid te garanderen). Indien dit niet lukt, probeer eens de standaardcode die ingesteld staat op je gsm, namelijk "00000000". (8 nullen)

Groeten