Volledige versie bekijken : beltonen naar gsm



helga
8 January 2006, 22:24
Hallo,
Ik heb een NOKIA 6021 gsm en nu zou ik er graag andere beltonen opzetten, zonder naar die dure downloadsites te gaan.
Ik heb met Azureus een bestand van het net geplukt nl. Best Polyphonic ringtones ever for Nokia, Siemens enz....
Hoe krijg ik die nu op mijn gsm.
Ik heb wel een kabeltje om mijngsm aan mijn pc te koppelen., maar het lukt mij niet.

godsend
8 January 2006, 22:32
Je kan op de site van nokia de Nokia Pc Suite downloaden. Normaal zit er ook software bij die kabel die je kan gebruiken.

http://www.nokia.be/NL/Support/Software/index.html

whoopie
9 January 2006, 02:36
of in de doos zelf van de gsm !

robbedoeske_007
9 January 2006, 13:58
is die gsm met bleuthoot ??? dan kun je iets kopen voor aan je pc aan te sluiten en dan kun je draadloos met je pc in verbinding komen met je gsm..

godsend
9 January 2006, 20:20
inderdaad een bluetooth dongle

Kokki
9 January 2006, 20:24
Met die kabel en een programma moet dat ook lukken hoor. Als je die PC suite download (zie link Godsend) en je plugt je gsm in. Krijg je dan geen melding van nieuwe hardware, en hardware kan gebruikt worden?

robbedoeske_007
9 January 2006, 20:36
dan gewoon iets kopen voor je pc en dan met je gsm bleuthoot aan leggen en dan zal het erwel op komen

helga
9 January 2006, 21:15
Allemaal bedankt voor de snelle reacties, ik ga die pc suite eens downloaden en vanavond eens uitproberen.
Die "dongle" koop je dat gewoon in "the phonehouse" bvb ?

robbedoeske_007
9 January 2006, 21:22
dogle ???? wat is dat ?

2B's
9 January 2006, 22:36
Ik heb vrij recent ook een nieuwe nokia gekocht. Bij mij zat er geen kabeltje bij!? Moet dit er standaard bij zitten? Anders moet ik toch even een mailtje naar Nokia sturen.

Kokki
9 January 2006, 22:46
Nee dat denk ik niet. Die moet je meestal kopen. Helaas.

helga
9 January 2006, 23:21
Die kabel zat er niet bij. Heb die apart gekocht,met installatie cd,waar er inderdaad ook software opstaat.

Op mijn laptop is er de mogelijkhied om een ander apparaat via bluethooth aan te sluiten, ik ga dit ook eens uitproberen, ik zal dan wel eerst één of andere instelling op mijn gsm moeten veranderen , maar jullie horen er nog wel van, als ik er zelf niet aan uit geraak...

helga
10 January 2006, 09:37
En...... ik geraak er alleen natuurlijk niet uit. De gsm vraagt om een code ? en de pc vind de gsm niet.
Waar vind ik die code terug? Of moet ik eens naar mijn provider bellen om dit te activeren ?

De software en de kabel werken goed, ik heb ook de beltonen teruggevonden op de bijhorende cd, alleen is het nog wat zoekwerk om zelf tonen te maken, maar ik zal er mij deze week eens mee bezig houden.

Kokki
10 January 2006, 17:54
Een code? Wat vraagt ie dan precies? Gewoon code? En wat doet ie als je je PINcode ingeeft?
Ik heb dit zelf al eens gedaan met een Siemens GSM, en dat was geen probleem. Er werd helemaal geen code gevraagd. Ik had de drivers geinstalleerd en het programmaatje. PC herstart. GSM via kabel aan pc gehangen en via het programma kon ik direct verbinding maken.
Zelf tonen maken was bij mij zelf noten op een notenbalk plaatsen :)

robbedoeske_007
10 January 2006, 20:05
tonen zelf maken is moelijk anders kun je ook op P2P midi fil's downloaden en dan op jouw pc zetten en dan met de kabel op je gsm zetten ik doe dat toch zo en het kost niks enkel uwe kabel kopen he