Volledige versie bekijken : ATI X700 driver



PeterN
2 February 2006, 01:24
Ik heb problemen met een 'onbekend apparaat in mijn hardware list.

Het zit zo: ik heb net een nieuwe laptop aangeschaft , een Asus A7D.
Deze is voorgeinstalleerd met win xp en allerlei programma's en drivers. Bij de laptop zitten ook de recovery cd's en een cd met alle drivers op. Ik heb dus de laptop al eens volledig terug gezet met de recovery cd's. Tijdens deze recovery vraagt hij op het laatste ook naar de driver cd om alle drivers automatisch terug te zetten. DWZ ik zou in princiepe alles moeten hebben.

Daar zo'n recovery een hoop programma's en andere dingen op uw laptop zet, en daar het ook een xp home editie is, wil ik de laptop volledig zelf installeren. Dit is dus gelukt op één enkele driver na. Deze blijft als onbekend apparaat staan. Zoeken op de driver disk leverde niks op.

Dank zij een vergelijk met mijn hardware drivers en de drivers geinstalleerd tijdens een recovery kan ik het verschil zien.

In mijn installatie ontbreekt volgende:
Asus other devices
- Asusvideo3d
en bij systeemapparaten
- ITE CIR driver

Volgens mij heeft het iets met de grafische kaart te maken, een x700 ...

Ik heb al eens alle drivers terug geinstalleerd, doch geen oplossing:(
Ook op de site van asus geen drivers voor dit...
Bij ati zelf op de site zie ik de bomen niet in het bos...
En als ik logisch redeneer moet ik toch ergens die driver kunnen vinden op mijn recovery cd's of driver cd...

Wie kan mij helpen, ik geraak er momenteel niet uit ...

Thnx voor de hulp ;)

PeterN
2 February 2006, 02:06
Ik heb het zelf gevonden na lang....
Het bleek dus niks te maken te hebben met de grafische kaart, vandaar de lange zoektocht. Het was de ITE CIR driver die staat voor de remote controle (infra rood) op de laptop ;)
Bij deze opgelost :)