Volledige versie bekijken : bedankt aan alle mod's admins en natuurlijk de webmaster



robbedoeske_007
2 February 2006, 13:44
(y) (y) (y) :good: met deze bedankt ik alle mod's admins en ook de webmaster voor hun werk op de site

wat jullie doen is heel goed en darom deze topic he
alle ik hoop dat er nog veel jaartjes op ivanhoej mogen bestaan :) :) :p :p:bow: :bow:

bieke
2 February 2006, 15:22
sluit me volledig bij robbedoeske 007 AAN
bedankt voor al het werk dat je hier op het forum doet
hoop ook dat ivanhoejupiler nog vele jaren mag bestaan

Mimosa
2 February 2006, 15:24
We hebben ze al dikwijls bedankt :good: Maar ik sluit ook nog eens aan! ;) Dat doet hopelijk deugd aan hun hartje ;)

Mak
2 February 2006, 15:30
Inderdaad deze groep verdient meer dan één pluim.

Mimosa
2 February 2006, 15:37
Inderdaad deze groep verdient meer dan één pluim.
Voor die pluim is al gezorgd [of toch tenminste een nominatie ;) en daaraan verbonden een mooie geldprijs ;)]

robbedoeske_007
2 February 2006, 18:17
ja pluim de 2de plaats de volgende keer 1 ste he

geheimfeest
2 February 2006, 20:37
Kan mij als heel recent lid, niet anders dan aansluiten bij Robbedoeske 007.
Bedankt voor het harde werk.

Mvg,
G.F.

Sille
2 February 2006, 21:00
ja tis waar het forum is de max kan je alles vragen en je krijgt snelle reactie en vriendelijk al kan je niets van pc en vraag je het soms heel dikwijls het zelfde de mensen blijven goed en vriendelijk tegen je echt waar mensen doe zo verder!!!!

robbedoeske_007
2 February 2006, 21:01
dat is allemaal waar sille

Den Jappe
2 February 2006, 21:42
Ja een bedankje aan de mannen en vrouwen van onze site. Ze zijn altijd vriendelijk en bereid om ons te helpen.

gotenks
2 February 2006, 21:43
mannen?? eyla er zijn ook nog jongeren hé :p
de game-mods remember :p

Den Jappe
2 February 2006, 21:52
Bijna 16 jaar, ge zijt op weg om een echte man te worden ( grapje hoor )
Maar natuurlijk zijn alle jongeren die zich zo inzetten ook evenveel bedankt.

nojs
2 February 2006, 22:04
lol goti :D
ge moogt ons nie vergelijken met mensen zoals ivan, compu, baloe, kabarka, ybr , ... enz ( en al de rest hé kga ze niet allemaal typen)

Sille
2 February 2006, 22:20
ja maar toch he nojs,gotenks,weirdo (hebbek ze allemaal) ? gelle doet ook veel en vooral op het game forum zijn julie de vriendelijke mods he ;) houden zo (y)

2B's
2 February 2006, 22:24
Aansluiten bij het voorgaande. Ik heb hier in ieder geval al serieus wat geleerd niet alleen dankzij de mods maar ook dankzij de leden die eigenlijk een vriendenkring vormen zonder elkaar echt te kennen. DAT... is de essentiële geest die Ivan en zijn mods en admins hier hebben neergepoot. Iedereen die iedereen helpt...prachtig gewoon!

compuchrisje
2 February 2006, 22:53
Dus... wil ik hier een pluimke geven aan de jongens (en meisjes!!!!) van het gamesforum. Zij brengen de jonge generatie mee naar Ivanhoejupiler, wat dus maakt dat dit een site voor alle leeftijden geworden is.

sniffer
3 February 2006, 06:35
ik sluit me ook volledig aan.
ze weten wel dat ze bedankt zijn en veel waardering krijgen maar dat is altijd goed om eens te horen denk ik.

(y) (y) (y)

Peter.B
3 February 2006, 07:30
tweebees

Aansluiten bij het voorgaande. Ik heb hier in ieder geval al serieus wat geleerd niet alleen dankzij de mods maar ook dankzij de leden die eigenlijk een vriendenkring vormen zonder elkaar echt te kennen. DAT... is de essentiële geest die Ivan en zijn mods en admins hier hebben neergepoot. Iedereen die iedereen helpt...prachtig gewoon!

ik zou het niet beter kunnen formuleren.:good:

seppe007
3 February 2006, 08:26
Kort samengevat: Ieder die zich zo intensief inzet op het forum daar heb
ik respect voor want zij laten velle uren om dit forum zo goed te maken.

PeterN
3 February 2006, 08:58
Complimentjes zijn altijd plezant, bedankt, maar het is ook dank zij jullie leden dat dit forum is wat het is. Het is ook de geest van de leden die we willen volgen. Als iedereen hier stijf bollig zou rond lopen, zouden we de jongeren niet aantrekken en geen game forum plaatsen. Als we zo geen goede leden hadden die ook actief zouden meewerken aan ivanhoejupiler zou het maar een saaie boel hier zijn. Als .... ga zo maar verder..
Dus ik wil ook dankje zeggen aan de leden ;)

stallion
3 February 2006, 09:20
Idem dito hier, ben uiterst tevreden over elke inbreng op de site van jullie allen....:good:

kwakkwak
3 February 2006, 11:19
ik kan mij alleen maar toevoegen. De tittel zegt alles.

greetz

wasbeertje
3 February 2006, 14:51
idd, een dikke proficiat aan alle mod's, admins en al de rest die ik vergeten ben. Hopelijk kunnen we nog lang beroep doen op jullie kennis en blijft alles op dezelfde manier verder lopen. Plezant, interessant en iedereen helpt iedereen waar het kan van klein tot groot en dit allemaal free.

nogmaals bedankt en doe zo verder

wasbeertje