Volledige versie bekijken : prullenbak probleempje



juniorke
2 February 2006, 21:01
als ik kijk op mijn bureaublad staan er zogezegt dingen in mijn prullenbak, echter als ik dan klik op prullenbak om te openen kom ik tot de constatatie dat er blijkbaar niks in zit. Toch niks zichtbaars. Weet iemand hier iets op?:shy:

ybr
2 February 2006, 21:10
Je hebt toch de pictogrammen niet veranderd ?
Klik eens op je bureaublad op de linkse muisknop en kies het tabblad bureaublad.
Daar staat een knop bureaublad aanpassen.
Kijk daar eens wat er voor een pictogram er staat voor een volle prullenbak en welk voor een lege prullenbak.

J.W.
2 February 2006, 21:37
als ik kijk op mijn bureaublad staan er zogezegt dingen in mijn prullenbak, echter als ik dan klik op prullenbak om te openen kom ik tot de constatatie dat er blijkbaar niks in zit. Toch niks zichtbaars. Weet iemand hier iets op?:shy:

Klik eens op "Bestand" en kijk of "Prullenbak leegmaken" in het grijs of in het zwart staat. Als het in het zwart staat is uw prullenbak niet leeg.

g_man
2 February 2006, 21:51
Of is je vuilbak beveiligd door Norton, dan zie je 2 verschillende manieren om te verwijderen.
1. Prullenbak leegmaken
2. Norton....leegmaken

Alles wat je uit je vuilbak gooit gaat dan nog eerst opgeslagen worden door Norton totdat je ook die het commando geeft om je vuilbak effectief leeg te maken.

juniorke
3 February 2006, 00:35
prullenbak stond in het zwart en was dus niet leeg, net zoals ik dacht. Ik heb dan maar geprobeerd om een eenvoudig documentje te verwijderen zodat het ook in de prullenbak stond. Vervolgens heb ik nog eens op prullenbak leegmaken geklikt en dan was alles toch weg. Zelf het icoontje op mijn bureaublad was terug in orde. Bij deze is het probleem toch simpelweg opgelost. Bedankt voor jullie hulp iedereen en hier mag van mij een slotje op :p