Volledige versie bekijken : Uninstall_CDS.exe



Yvan
11 February 2006, 20:01
Hallo,

Zou er iemand weten wat het bovenvermelde bestand is, het staat in mijn program files helemaal alleen tussen de andere mappen.
Als ik ga kijken naar de eigenschappen zie ik dat het bestandje 40kb groot is maar verder niks van informatie.
Ik ben ook al gaan zoeken op het internet en daar vind ik weinig of toch geen direct bruikbare info.

Vermits het een onbekand exe bestand is durf ik het ook niet te activeren.

Weet er iemand raad

Dank bij voorbaat

Den Jappe
11 February 2006, 20:16
Kijk hier eens het is wel in het engels Klik hier (http://www.liutilities.com/products/wintaskspro/processlibrary/cds/)

Yvan
11 February 2006, 20:37
Mijn engels is wel niet van het hoogste peil, maar een verwijdertool zie ik niet, wel werd er een scan uitgevoerd en een programma te koop aangeboden, maar de verwijdertool zie ik niet, ik zal er wel langs kijken, kan je mij ergens aanwijzen waar het staat.
Dank bij voorbaat
Yvan

Den Jappe
11 February 2006, 20:55
Ja dat merkte ik ook, dat deze te betalen is. Probeer eens je pc te scannen met een one-line virusscanner met deze bvb Klik hier (http://housecall.trendmicro.com/)

Yvan
12 February 2006, 15:13
Hallo,
bedankt voor jullie reactie, ik heb online scans uitgevoerd maar die hebben niks gevonden, uiteindelijk heb ik het bestand opgeslagen op een andere plaats en nu zie ik wel wat het zal worden.
Op het eerste zicht werkt alles normaal, maar ik heb toch een vermoeden dat het iets zal temaken hebben met cad design software die ik indertijd eens heb proberen te installeren maar toen heb afgebroken.
Groeten Yvan

J.W.
13 February 2006, 18:06
Hallo,

Zou er iemand weten wat het bovenvermelde bestand is, het staat in mijn program files helemaal alleen tussen de andere mappen.
Als ik ga kijken naar de eigenschappen zie ik dat het bestandje 40kb groot is maar verder niks van informatie.
Ik ben ook al gaan zoeken op het internet en daar vind ik weinig of toch geen direct bruikbare info.

Vermits het een onbekand exe bestand is durf ik het ook niet te activeren.

Weet er iemand raad

Dank bij voorbaat

Zoek dan eens onder "CDS.exe
U zult dan wel wat vinden.
Waarschijnlijk een restje van een ooit verwijderde Trojan